2010.04.13

Robert Downey Jr. címlapon

HorvathL | 2010.04.13 11:10 | 8 hozzászólás


A kiváló színész a Men's Journal címlapján látható. Ráadásként pedig egy nemrég készült fotó, szerintem kissé vicces nadrágban.
Szerintetek milyen a címlap?
 


(képek: just jared)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr821916124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puertorico 2010.04.13. 13:17:45

A címlapon azok a bagolyszemei.. MD, nagyon jó kis kép:)
Nekem a második fotó is tetszik nadrággal együtt, az egyszerű póló jól ellensúlyozza az extravagáns gatyót,a cipő is "egyszerű és nagyszerű", és pluszban nagyon szép az a kalap je trouve:) Jó ízlése van.

puertorico 2010.04.13. 13:21:23

Egyébként nem láttatok ilyesmi kalapot valahol? Elég régóta szeretnék, de még nem találtam rá:(

perry 2010.04.13. 14:42:23

Jók a képek, a másodikon mintha Tom Cruise pózolna, csak ez a pali túl magas ahhoz...

LuPuS 2010.04.13. 16:32:06

A kedvenc és ahogyan az Anja Rubik zebracsíkos(Strange) képsorozatnál írtam, egy csíkos ruhadarabnál/cipőnél nehéz megtalálni, az egyensúlyt.Fekete cipő,táska,póló és egy fehérkalappal,elérte ezt.

A legnagyobb örömmel mennék, ebben a kombinációban dolgozni, majd utána beülni valahová megbeszélni a világfolyását.Persze mivel, M.o-n vagyunk, ezt az összeállítását, nem igazán dolgoznák fel, az emberek.

balazsman 2010.04.13. 20:30:31

@puertorico: a Zarában vannak világos szalmakalapok, és már csak egy bőrszalag kell rá, hogy ugyanilyen kalapot kapj.
vagy: elmész egy kalaposhoz ;)

balazsman 2010.04.13. 20:32:51

@LuPuS: szerintem ez nem annyira extra, hogy megütközést keltsen, nemrég még árultak is ilyet sok helyen.

viszont az tény, hogy egyszer skótkockás nadrágban voltam, és abban kicsit megbámulva éreztem magam...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.13. 20:41:09

Ez a pali nagyon-nagy, évekkel ezelőtt féltem hogy győznek a démonai, de szerencsénkre nem.

puertorico 2010.04.14. 20:10:08

@balazsman: hát a kalaposoknál ahol eddig megnéztem, csak sötét, téli, öreges darabok voltak, de majd még nézelődöm,csak kevés kalapost ismerek:P
amúgy szalmakalapot nem szeretnék, ebben a kalapban a fotón az az extra, hogy tetszik az anyaga(ahogy látom), a fazonja és a színe is.
süti beállítások módosítása