2010.04.03

Chanel golyók a tengerpartra

HorvathL | 2010.04.03 13:40 | 5 hozzászólás


Ismeritek ezt a bocce ball nevű játékot, amit a nyaralás közben a tengerparti homokban, vagy az erre kijelölt (műfüves?) pályán szoktak játszani? Bevallom őszintén, hogy nem tudom mi a neve magyarul, esetleg segíthetnétek! De azért ismerős lehet ez a játék: a kis golyóhoz kell minél közelebb kerülni a nagyobb golyókkal egy bizonyos távolságból dobálva (gurítva) azokat. Nos, ez már elérhető a Chanel kínálatából is, 2800 dollárt kell érte kicsengetni. Rozsdamentes acélból készültek a fém golyók és a szettet egy fonott táskával együtt árulják. A Chanel logó persze ezt is el fogja adni.
Legközelebb vajon mire teszik rá a tükrözött "C" betűket?


 

(kép: luxist)




Címkék: chanel

A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr361891827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mc Murphy 2010.04.03. 15:37:34

talán bocsa a játék neve.
szerintem rengeted dolog van amire rálehetne tenni a logót. például baseball ütő, pecabot, stb.
aki még nem látta annak van ilyen is:
www.luxelust.com/2009/04/29/chanel-fiole-concept-car/

couturiere 2010.04.03. 19:01:37

A játék neve pétanque, ez egy francia játék.
hu.wikipedia.org/wiki/P%C3%A9tanque

LJS 2010.04.03. 20:04:04

@Mc Murphy: jah ezt már láttam, de ha jól tudom ez az autó csak koncepció marad.

Amúgy szeretem a Chanelt, de ez a "tegyükráaChanellogótmindenmarhaságra" kezd idegesítő lenni.

katarocks 2010.04.04. 22:58:35

nekem van itthon ilyen szettem, ugyanilyen szép fonott dobozban (logó nékül), de még soha nem használtam :)
süti beállítások módosítása