2010.03.25

Kipróbáltuk: Topman webshop

HorvathL | 2010.03.25 9:40 | 31 hozzászólás


Mi (és szerintem a Ti nevetekben is írhatom) szeretünk ruhákat vásárolni. Jó bemenni egy boltba, jó érezni az új ruhák illatát, jó megfogdosni, próbálgatni őket. De a shopping túrák nem mindenkit hoznak lázba. Sokan vannak úgy vele, hogy ha ruhát kell vásárolni, akkor nem szívesen indulnak útnak. Nekik lehet segítség az online ruhabolt, amitől még manapság is sokan óckodnak.



Amint meghallottuk, hogy kis hazánkba is szállítanak Topmanék, egyből ki kellett próbáljuk. A regisztráció perceket vett csak igénybe, és máris válogathattam. Jó kiosztású oldal a topmané, minden egyszerűen zajlik és aki csak egy kicsit is jártas az angolban (a ruhákhoz kapcsolódó kifejezésekben), annak nem lesz gond az eligazodás.

Az első probléma amit webshoppal kapcsolatban általánosságban említeni lehet, hogy az ember könnyen elronthatja a méretet. Erre van megoldás, a size guide, ami pontosan leírja, mit kell lemérni, hogy belőjük a méretet (akinek ehhez segítségre van szüksége, az nyugodtan írjon nekem).
 

A másik ellenérv az online ruhabolttal szemben, hogy az ember nem tudja, milyen minőséget kap kézhez. Szerintem manapság már ez sem gond, a Topman például viszonylag jó minőséget képvisel és minden egyes árult ruhadarab mindenféle szögből le van fényképezve. Az anyag összetétel pedig mindenhol pontosan le van írva. Sőt, még a mosási ismertetőt sem hagyták ki.

Kiválasztottam egy szürke kardigánt, majd a kívánt méretet. A fizetés is lezajlott gond nélkül (7,5 fontért szállítanak Magyarországra). A fizetés pillanatában jött egy értesítő email, hogy meg fogom kapni a felsőt 5-7 munkanapon belül, majd néhány napra rá még azt is megírták, hogy megkezdődött a kiszállítás. Pontosan a hetedik napon megérkezett a csomag.

 

Szürke nejlon csomagolásban küldték, amely tartalmazott egy számlát és egy visszaküldő címzést is.

Nekem pozitív és egyszerű volt ez az egész, csak ajánlani tudom annak, aki esetleg ilyenen gondolkodik.
Ti rendeltetek már? Nektek mik a tapasztalatok?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr781866264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pck (törölt) 2010.03.25. 09:45:54

Pont tegnap néztem hogy a nyári pólóim nagy részét onnan fogom rendelni.

Két kérdésem lenne.
A fizetés hogy zajlott? Dombornyomott kártya kell hozzá, vagy banki átutalás, esetleg utánvétel?

A másik kérdés hogy csomagküldő szolgálat kézbesíti vagy a postás?

DanieL 2010.03.25. 10:20:39

1, király a kardigán :D
2, hát nemtom , a mellkas méretből én nem nagyon tudok következtetni hogy milyen hosszú lehet az adott ruhadarab ujja.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.03.25. 12:34:11

@pck: Szia!
Postás kézbesíti, nem is kellett átvenni, beletették a postaládába.
Sima visa vagy mastercard kártya is jó, én dombornyomottal fizettem, de működik a legnépszerűbb típusúakkal.

@DanieL: ha arányos a testalkatod (tehát pl nem vagy nagyon szélesvállú vagy hasban túl "erős") akkor stimmelni fog a méret a mellkas alapján. ahhoz igazítják a többi részt arányosan.

madbal 2010.03.25. 13:01:38

ebayről rendszeresen. az internetes ruhavásárlás duplamóka, egyrészt, amikor kiválasztod, aztán amíg vársz, várni meg izgalmas, és amikor megkapod, és jó rád. FROM oldalon a centiméter, TO oldalon a pontos méretek megadása segít sokat

fuggovagyok 2010.03.25. 13:29:12

az összes jó cuccból xxs-es van... vagy maximum xs-es, nekem s kellene, és így nem merem megvenni...

Runci 2010.03.25. 14:06:29

Az XS-es tényleg nagyon kicsi az egy ilyen 160 cm-es emberre való vagy még talán kisebbre. Én 170 cm vagyok és az S-es tökéletes rám. Vaterára tettem fel cuccokat és ott lemértem az összes pólót és feltettem egy mérettáblázatot nézzétek meg ha kell még egy kis segítség.

LJS 2010.03.25. 14:26:56

én először egy napszemüveget rendeltem, de most vérszemet kaptam úgyhogy következnek a cipők, nadrágok, pólók... :D

perry 2010.03.25. 14:46:19

Először is ez tényleg egy szép kardigán + pozitív a Topman posta a leírtak alapján.

Másodszor pedig engem kifejezetten idegesít ez a "jó dolog a shoppingtúra" meg "megfogdosni az új ruhákat meg az illatukat...". Olyan műanyag ez az egész és ha még valamennyire tényleg igazak a leírtak rám is, attól még teljesen lényegtelen ilyen felvezetőt írni egy ilyen témájú posthoz. Az ilyen dolgok rossz, buzis marketinget adnak a blognak, miközben az szimplán a férfi öltözködéssel foglalkozik.

Utána meg nem győzünk válaszolgatni az olyan hozzászólóknak, kik csak véletlenül idetévednek és rögtön menekülnek is, miután beírják a postok alá, hogy ez egy ratyioldal. Az egy dolog, hogy a blog több olvasója azonosul a fent leírtakkal, de számukra nem okoz gondot, ha ezek a mondatok nem kerülnek bele a postba, miközben az előbb említett ideiglenes látogatókat ez szerintem elriasztja.

Szóval ezt elkerülendő én kihagynám az ilyen szövegeket, mondatokat, mert nem valami férfias. Persze lehet jönni, hogy a férfidivatnak nem kell férfiasnak lenni, stb, stb, de számomra mindig is a férfias öltözködés a szempont és ebbe simán beletartozik a slim jeans, vagy a feltűnőbb dolgok.

A másik oldala a dolognak, hogy úgy vettem észre, hogy horvath911 kollega szeret színvonalasabb postokat maga után hagyni a blogon. Szerintem ez felesleges, a többséget szerintem itt például az érdekelte, hogy jó-e, gyors-e a Topman, meg persze az új szerzeményed.

Ez a véleményem, remélem nem okozok vele bonyodalmakat, de persze kíváncsi vagyok az ellenvéleményekre is, ha vannak.

"A szerző HeStyle-olvasó"

ui: Most tervezeke több dolgot rendelni az asos.com-ról kifejezetten az Asos sajátmárkás ruhákból, arról esetleg vélemények minőségi szempontból? Mert a jobb cuccok árban a Zara körül mozognak, szóval ha nem érdemes, nem rendelek mindent onnan.

p4rtyboy92 2010.03.25. 16:43:54

Én is rendeltem már, minőségben sztem még lehet többet is kapunk mint amennyit fizetünk.Nekem is pontosan a 7. napon jött meg a csomag, ugyanígy :).Amit horvath mond e-mail, abban küldenek tracking numbert is, így a magyar posta oldalán a nyomkövetés gomb alatt azt is lehet nézni hogy hol tart éppen a csomagunk.A postás nekem a szomszédhoz dobta be azzal az indokkal hogy nemvoltam itthon, tehát még értesítőt sem hagynak hanem mindenképp lerakják, ezzel azért vigyázzunk, ha esetleg rüheljük a szomszádainkat ez nem előnyös... :)

A csomagomból csak 1 ruhát kellett visszaküldjek (nem azért mert szakadt volt vagy valami hanem mert kicsi lett), ebben meg segítenek a matricák amiket a topman küld, megfogod becsomagolod amit vissza akarsz küldeni, ráragasztod a matricát, ráírod a címedet nevedet postára beviszed, (és asszem ajánlottként kell feladni, bár én ezt elrontottam) aztán ennyi a viszaküldés, utána meg elvileg viszautalják a számládra a termék árát, természetesen a postaköltséget neked kell fizetni.

Ennyi az én tapasztalatom remélem tudtam segíteni :)

LJS 2010.03.25. 17:11:55

@perry: én nem értek egyet veled. amúgy csak megjegyzem, hogy neked, bármit írnak is az a véleményed, h : b*zis vagy hogy ratyi.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.03.25. 17:41:37

@p4rtyboy92: köszi az infót! igenis énis néztem, hogy vissza lehet küldeni, de úgy látszik, az sem bonyolult.

@perry: szia,
szeretnénk egy közösséget kiépíteni, beszélgetni Veletek... stb. ez nem megy kizárólag 2 mondatos, képes bejegyzésekkel, és amúgy is szeretünk bővebben is írni.
nem értem, miért műanyag, ha rád is igaz az említett dolog, és az a nagy baj, hogy még Te is, aki minket olvas "ratyisnak" tartja, ha egy fiú leírja, hogy szereti a ruha illatát, meg ruhát venni.

aki egyszavas ratyizást bír kommentelni, annak nemhogy nem magyarázkodunk, de még figyelemre sem méltatjuk.
a hosszabb írásokra (színvonalra) pedig remélem, hogy igény van.

emellett köszi, hogy leírtad a véleményed, végülis értelek, csak nem értek egyet.

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2010.03.25. 18:09:56

@perry: Aki véletlenül idetéved és a gyors távozás elött csak ratyizni tud, az azt hiszem tényleg jobban teszi, ha nem olvas minket. Nem kell nekik válaszolni, hiszen felesleges. Sajnos sok a begyepesedett, hülye ember még mindig, de a HeStyle még véletlenül sem nekik készül, a cikkek megfogalmazásánál pedig nem rájuk és nem arra gondolunk, hogy mi riasztja el őket egy-egy cikk szövegében, képi világában.
Mindenesetre attól, hogy ebben nem értünk egyet, köszönöm, hogy mint "Törzsolvasónk" leírtad a véleményedet!

fuggovagyok 2010.03.25. 19:43:40

ugyan most kommentelek másodszor ide, de törzsolvasónak mondom magam, ugyanis régóta követem az oldalt rss-en.

ez az illat, tapintás dolog igenis működő dolog, bár van aki nem tulajdonít nekik nagy jelentőséget, úgy kell nekik.

az ilyen netes rendelés dolog szerintem nem csak azoknak jön be, akik nem szeretnek boltokba járni, hanem azoknak is (pl nekem) aki vidéki, és a közeli nagyvárosban semmi értelmes dolgot nem lehet kapni. egy ilyen kardigánra vágyom már régóta, és sehol a környékemen nem tudok venni. nagyon felcsillant a szemem a poszt alapján, mentem is egyből a topman oldalra, ahol szembesültem a rideg valósággal, csak xxs-es van... pedig már rendeltem is volna, ha van s-es.

keresztkérdés, nem tudjátok hol lehet még ilyen kardigánokat venni? akár pest is szóba jöhet, de netes rendelés is.

köszönöm előre is!

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2010.03.25. 19:51:47

@fuggovagyok: Köszönjük, hogy olvasol minket!
Nézz körül ezeken az oldalakon: asos.com, mywardrobe.com, netclothing.net
Pesten hasonlót a H&M, Zara, Marks & Spencer, Pull and Bear-ben ki lehet fogni.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.03.25. 19:52:14

@fuggovagyok: szia, üdvözöllek köztünk!

az asos.com-on nézelődj:
www.asos.com/Men/Jumpers-Cardigans/Cat/pgecategory.aspx?cid=7617#state=Rf-300%3D1327&parentID=-1&pge=0&pgeSize=20&sort=3
ezen a linken találsz többfélét. tudomásom szerint megbízható webshop.

az urbanoutfitters.com-on is megnézheted, de azt nemtudom, hogy szállítanak-e magyarországra.

perry 2010.03.26. 00:10:25

@LJS: Persze tudom, hogy a buzis, ratyi szavak nem relevánsak, és teljesen hülye, primitív tartalom van mögöttük, én csak azért használtam itt, hogy azokhoz a bizonyos "egyszeridelátogatókhoz" passzoljon, amit írok. Ha tényleg olvastad már máshol is amit véleményezek, akkor tudod, hogy nem ezeket a szavakat használom. Illetve az is tény, hogy te teljesen más szemszögből olvasod ezeket a szavakat, ezt meg is értem, például ezért nem is szoktam használni.
Mindenre ezt mondanám? 1. Talán nem véletlenül 2. Nem vagyok szűklátókörű, csak ha valami nem tetszik akkor nem tetszik és ezt az előző hsz-ben is megerősítettem: a férfias(abb) ruhákat szeretem, de persze itt teljesen szubjektív, hogy mit tartok férfiasnak. Csak nem baj, ha kiállok egy érték mellett, így annál színesebbek lesznek a hozzászólások, nem?

@horvath911: @HeStyle: Én pont úgy gondoltam, hogy mint egyedülálló blog, hatást gyakorolhatna a begyöpösödött magyar emberekre, a nőket is beleértve. De ez csak nekik is tetsző stílusban megy, erről szólt az előbbi hsz. Gyakran kint vagytok az index főoldalán is, onnan is sok látogató érkezik ide, akiket meg lehetne nyerni a blognak és ezáltal hatni az öltözködésre, ahogy pl. a blog rám is hat. Persze néha pont a legjobb cuccokat tudják leszólni, ebben igazatok van.

Amúgy örülök, hogy ilyen kulturált módon tudtok reagálni, ez is máshogy megy más helyeken...

És remélem látszik, hogy nem vitatkozom, csak szeretek beszélgetni (közösséget építeni:D), eszmét cserélni.

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2010.03.26. 01:06:05

@perry: Örülök, hogy megosztod velünk a véleményedet, hiszen attól, hogy valamiben nem értünk egyet még jó olvasni arról, hogy az olvasóink hogyan vélekednek. Tény, hogy sokszor kint vagyunk címlapon, amikor rengeteg új látogató érkezik, de azt hiszem, hogy aki nem fogékony a divatra annak tök mindegy, hogy milyen megfogalmazású cikkeket olvas erről a témában. Azért azt gondolom, hogy az általad említett "probléma" sem annyira nagy, amennyire gondolod, hiszen egyikőnk sem ír azért abban a "mézes-mázas" stílusban.

krel 2010.03.26. 11:56:11

Perry: Nem igazán tudtam leszűrni a hozzászólásodból, hogy milyen értéket képviselsz, ellentétben a homofóbiáddal.

pepe116 2010.03.26. 16:45:53

hi! én nem rég jöttem haza londonból és ott nagyon megszerettem a topmant, úgyhogy örülök, hogy már itthonról is elérhető. pont tegnap láttam viszont az oldalon az országok nevei alatt ahová kiszállítanak ezt: Unfortunately at this time we cannot take orders for delivery to the Channel Islands, BFPO or other international addresses. meg ezt: Sorry, no nominated delivery service is available on International orders at this time.
én úgy értelmeztem, hogy jelenleg nem szállítanak, asszem csak uk. belül... ez most h van? akkor mégis lehet rendelni? és ha igen, akkor a számlámon lévő forintot átszámolják automatikusan fontra?kösziike a választ

perry 2010.03.26. 21:37:53

@krel: Akkor tényleg nagyon rosszul szűrted le a hozzászólásom;)

norbi2k 2010.03.29. 12:59:34

@pepe116: épp most rendeltem, már fel is adták...
nyilván átkonvertálják fontra :) Bankártyával és paypal-al tudsz fizetni...

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.04.08. 23:26:31

Én ma rendeltem onnan 5 felsőt, nagyon vároooom :-)

pck (törölt) 2010.04.11. 16:53:28

Sziasztok,

a fizetéshez lenne egy kérdésem: Beírom a kártyám adatait (Maestro) és mit kell oda írni hogy "Security number"? Mármint azt hol találom meg a Maestro kártyán?

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.04.11. 17:05:57

@pck: szia,

a security number az a kártya hátoldalán szokott lenni, az aláírás mellett, 3 jegyű szám. (vagy a bankkártya szám mellett jobbra)
ha neked ilyen nincsen rajta, akkor azt úgy néz ki nem lehet fizetésre használni az interneten.

pck (törölt) 2010.04.11. 21:35:46

@horvath911: köszönöm a választ, sehol sem találom :(

De majd bemegyek a bankba és megkérdezem.

Németh S. Tamás 2010.04.12. 17:21:17

Arra tudna valaki választ adni, hogy mi történik akkor ha a Posta elhagyja a csomagot?
Egyelőre ezért nem merek rendelni külföldről.

norbi2k 2010.04.13. 09:53:35

@Németh S. Tamás: Hm, most épp ezen parázom, asos-tól várok cuccot de még mindig nem jött meg, két hete adták fel... a topman-es rendelésnek is be kéne futni a napokban, de biztosan felgyújtom a postát ha mindkettőt ellopták. Rengeteget rendeltem már külföldről, de itthon csak utánvéttel szeretek rendelni a drága jó posta miatt, sajna ha külföldről rendelsz akkor előre kell fizetni, ami nem is gond, mármint ha külföldön is laksz :)

Németh S. Tamás 2010.04.13. 15:32:00

@norbi2k: Vedd fel a kapcsolatot az Asos-al. A webáruházak egy része (pl. Amazon) ilyenkor újraküldi a csomagot vagy visszafizeti a pénzt.
Majd tájékoztass a fejleményekről légy szíves.

norbi2k 2010.04.13. 20:38:14

@Németh S. Tamás: az asos cucc valószinu eltünt, mert a topmanes ma érkezett meg és azt az asos után rendeltem 5 nappal :) holnap még megpróbálok érdeklődni a postánál...

norbi2k 2010.04.21. 19:15:16

asos csomag eltünt, azt mondták várjak 21ig, aztán írjak nekik megint ha nem jött meg és vagy ujra kuldik vagy pénz vissza... nem tudom melyik legyen...félek a postátol, nagyon gáz hogy csomagok tünnek el 2010ben és nem lehet nyomon követni...

Alasseo 2010.08.25. 18:12:07

Megrendeltem azt a "helyszínelős" alsót, amit kinéztem náluk. :D Az árak jók, remélem a minőség is az lesz.
süti beállítások módosítása