2010.03.20

Tetszik/Nem tetszik? - Farmer pénztárca

HeStyle | 2010.03.20 12:20 | 2 hozzászólás


99 dollárért árulják ezt a Porter pénztárcát, amely farmerből készült. Aki szereti a farmereket és még a pénztárcáját illetően is abban szeretné hordani a pénzét, annak tökéletes megoldás, bár ahogy nézem inkább csak kártyák és némi papírpénz fér el benne, aprótartót nem árt beszerezni hozzá. Az árát sokallom, nekem ennyit egy ilyen pénztárca biztosan nem érne meg.
Nektek mi a véleményetek?
Tetszik vagy Nem tetszik?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr821854195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2010.03.20. 13:21:46

Egy férfi pénztárcája legyen, BŐR.

Amennyiben Pénzkapcs-ot használ, akkor ne egy-két ezressel próbáljunk menőzni,mert szerintem ez alapvetően szánalmas.

www.designerwallets.net/wallet-127.html ,egy ilyet kértem és kaptam az olasz ismerősöktől, 10E Ft-ért.

LJS 2010.03.21. 07:46:04

@LuPuS: Én ezzel nagyon nem értek egyet.! Miért kéne bőrnek lennie? Nekem 17 pénztárcám van és a szerint használom, hogy éppen milyen ruhát húzok fel. És nekem ez a farmeros is tetszik :)
süti beállítások módosítása