2010.03.18

YourLook: Attila cipői

HeStyle | 2010.03.18 8:53 | 6 hozzászólás


Elnézéseteket kérjük a várakozás miatt, de rengeteg levelet kapunk Tőletek, ígérjük, hogy mindenki sorra kerül majd. Ezúttal Attila nevű olvasónk küldött két fotót a cipőiről. Leveléből idézünk:
"Gondoltam én is elküldöm két kedvenc cipőmet: az egyik egy Louis Vuitton Damier Graphite Sneaker, aminek külön története van, mert ez a téliesített változat, és először a nyári volt meg, csak némi gond adódott vele. Némi herce-hurca után az üzletben, kiderült, hogy tényleg nem én vagyok a felelős a hibáért és végül a télit kaptam cserébe. A másik a nehezen megszerzett Jimmy Choo for H&M csizmám, amiért egy nagyon kedves barátom Will állt nekem sorba, és az országban - az eladók állítása szerint - enyém az egyetlen 42-es belőle. Mindkettő igazi örök darab szerintem, remélem, nektek is fog tetszeni!"

Köszönjük Attilának, hogy megmutatta cipőit, ha Te is megmutatnád új vagy kedvenc ruhadarabodat, írj nekünk bátran: hestyle@gmail.com
Most különösen érdemes, hiszen a YourLook rovatba fotót beküldő olvasóink között hamarosan egy 10.000 Ft-os H&M vásárlási utalványt sorsolunk ki!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr851848936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2010.03.18. 09:13:20

Jimmy Choo megvan, ezért csak a LV miatt irigykedhetek :)

Mc Murphy 2010.03.18. 13:48:23

szép darab mind a kettő. irigyellek titeket!

LJS 2010.03.18. 15:12:06

Bocsesz, de ezek közül nekem egyik sem tetszik. a LV-t alapból nem szeretem a tipikus "reklámfelülete" miatt (mondjuk maga a fazonja bejövős). a csizmákat pedig nem szeretem.

Adam Brody 2010.03.18. 18:21:06

Magyarországon is lehetett kapni férfi Choo cipőket a HandM-ben?????????? Nem kellett volna erről szólni nekem?

justniki 2010.03.18. 21:14:49

a jimmy choo nagyon szep, az lvnek csak a doboza tetszik.
kifinomult, igenyes ferfirol arulkodik.

perry 2010.03.19. 00:31:41

Ha dorkó akkor Converse, ha prémium, elegánsabb fazonú cipő, akkor LV, számomra ezt jelenti a két márka...
Azért örülök, hogy a tömegcuccok közt ilyenekkel is találkozok, legalábbis a blogon.
süti beállítások módosítása