2010.03.18

Tetszik/Nem tetszik? - Burberry táskák

HeStyle | 2010.03.18 10:45 | 6 hozzászólás


Nem titok, hogy mi itt a HeStyle-nál nagyon szeretjük a Burberry-t. Számomra ezért ez a három táska is abszolút befutó, de azt hiszem, ha választhatnék, akkor az utolsó kettő fekete színűt kérném. Azért gondoltam, hogy megkérdezem a véleményeteket, mert ezek a "Tote bag"-ek elég sokaknál kiverik a biztosítékot, mondván, hogy nőiesek. Szerintem viszont mindenki olyan táskát cipel magával, ami neki tetszik és kényelmes. Ezekbe a táskákba pedig aztán lehet pakolni...
Mi a véleményetek erről? Ti hordtok ilyen típusú, fazonú táskákat?

Stonewashed canvas rucksack: 495 euró

Packable nylon tote bag: 225 euró

Small haymarket webbing tote bag: 695 euró




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr71849048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Derlon_Webb 2010.03.18. 11:21:20

Nagyon klasszak, és nekem a harmadik tetszik a legjobban.
De valahogy elrettentő, hogy nálunk 60-190e lenne, de még sehol sem láttam hasonló típust idehaza... se Zara-ban, sem Springfield-ben, de még a Gant-ban sem.

Adam Brody 2010.03.18. 18:23:48

Az alsó kettő közül lécci sorsoljátok ki az egyiket nekem!

perry 2010.03.19. 00:28:38

Igen, nekem ezek nem tetszenek és pont azért mert nőiesek. Van egy rakás cuccom amit egy bizonyos réteg (aki sokszor többségben van) tart nem férfiasnak, de nekem ezek a tote bagek nagyon nem jönnek be. Egyszerűen valami, ami ott a vállon lóg, nekem nem tetszik. Persze, tudom, hogy lehet kézben is vinni (lehet?:D)), de akkor már inkább egy gyönyörű hold-all.
Lehet vitatkozni és általában ezen szoktunk is, és az is lehet, hogy nem az a jó szó rá, hogy nőies, hisz ezt csak azért fogjuk rá, mert az utóbbi években a nők hordtak ilyet táskát. Szó ami a szó, nem tetszik.

malajka:) 2010.03.20. 15:12:52

szerintem pont olyan mint a nagymamámé volt xD:D a második pontosan ugyan olyan:D

Raketa 2010.03.20. 18:17:46

Nekem tetszik! Most èppen Romaban vagyok, ès megfigyeltem, hogy minden màsodik sràc ilyen fazonnal jàrkàl. Vàllon, kèzben, egyre megy. Nem tartom egyàltalàn noiesnek, orulnek, ha a pasimnak is lenne egy ilyen taskaja, ès nem nekem kellene a bambijàt, meg a tulèlo dolgait hurcolàsznom a sajàt tàskàmban... :P
süti beállítások módosítása