2010.03.16

Paul Smith farmer hátizsák

HorvathL | 2010.03.16 11:00 | 5 hozzászólás


A hátizsákok úgy néz ki, több figyelmet kapnak manapság a nagyobb tervezőktől is. Hogy alátámasszam ezt a kijelentést, most a Paul Smithtől mutatok nektek egy hátizsákot, amely farmerből készült és halálfejes minták vannak rajta. Nekem nem igazán tetszik, főleg a minta miatt. Mondjuk anélkül sem egy telitalálat...
Szerintetek?

 



(selectism)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr201842583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazsman 2010.03.16. 22:15:02

a francba ezzel a blogmotorral, már megint elszállt, amit írtam... :(

perry 2010.03.17. 12:30:50

Szerintem király, minden tökéletes rajta és végre egy megoldása a halálfejmintának.

mademoisellehenriett · http://beautifulblueberry.blogspot.com/ 2010.03.17. 15:24:48

nekem nem tetszenek a hátizsákok, olyan kisiskolás :S de ez lehet az én paranoiám :S
süti beállítások módosítása