2010.03.12

Tetszik/Nem tetszik? - A farmering

HeStyle | 2010.03.12 8:00 | 3 hozzászólás


Idén tavasszal nagyon sok divatház kollekciójának egyik meghatározó darabja a farmering. Már most is sok üzletben látni különböző fazonú, színű és koptatású farmeringet, de ennél még több ilyen típusú ing várható tavasszal. A Zara-ban, H&M-ben, a Topman-nél és az Asos.com-on már most is nagyon jókat lehet találni. Nekem nincs bajom a farmeringekkel, de ha vennék, akkor mindenképpen valami világosabb színűt választanék, a sötétkék nem annyira tetszik. 
Nektek mi a véleményetek?
Tetszik vagy Nem tetszik?

A D&G 2010-es tavaszi/nyári kollekciójának bemutatóján is a farmering volt az egyik főszereplő:




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr841833044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LJS 2010.03.12. 16:20:37

nekem csak Beckhamen jön be :P

zoldhegyi 2010.03.12. 18:37:39

Nekem nem állna jól (szerintem, még nem próbáltam), de ha választani kéne, én is inkább a világosabbra szavaznék, több fantáziát látok benne.

Boroshtás · http://www.boroshta.freeblog.hu 2010.03.14. 17:51:14

Nekem a farmering túl 80-as évek, viszont a D&G tényleg sikeresen visszahozta őket. Az viszont biztos, hogy a világoskék farmerfelsőkért már fenekelés jár manapság...
süti beállítások módosítása