2010.03.11

YourLook: Szeptim zakója

HeStyle | 2010.03.11 14:00 | 14 hozzászólás


Szeptim nevű olvasónk küldött ezúttal nekünk fotót az újonnan vásárolt Zara zakójáról.
Szerintetek milyen típusú inget és nadrágot válasszon a zakóhoz a laza, de elegáns hatás érdekében?

Köszönjük Szeptimnek, hogy megmutatta zakóját, ha Te is megmutatnád új vagy kedvenc ruhadarabodat, írj nekünk bátran: hestyle@gmail.com
Most különösen érdemes, hiszen a YourLook rovatba fotót beküldő olvasóink között hamarosan egy 10.000 Ft-os H&M vásárlási utalványt sorsolunk ki!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr881830250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vktr 2010.03.11. 14:40:23

Szép, szép. De így hogy az embert nem látod aligha lehet jó véleményt alkotni.
Azonban van valaki, aki biztosan tud segíteni:
lacfiagi.blog.hu/
Érdemes figyelni, ért hozzá!

perry 2010.03.11. 17:21:29

Igen, érdemesebb lett volna belebújva lefényképezkedni benne!

Amúgy szép zakó és félek, hogy amilyen ötleteket én adni tudok, azt mások unalmasnak tartják...De gondolom nem csak egy inget akarsz hozzá választani, mert éppen az a lényege a zakónak, hogy többféle színre felhúzhatod, főleg ha szürke a zakó.

Szóval én fehérrel, kékkel, egy szép, nem kirívó árnyalatú lilával és ezek különböző mintázataival tudnám elképzelni. Nadrágnak meg valami fekete, és
ha a zakó szűkszabású, akkor a nadrág is legyen az.

De mégegyszer mondom, hogy bármilyen szín passzolhat, mert szürke a zakó.

Amúgy fehér pólóval ( vagy már színnel) is jól mutathat, mint pl. a múltkori Krizsanyik Balázsos postban:
m.blog.hu/he/hestyle/image/balazskrizsanyik.JPG

Amúgy kb. bármit húzol fel, elég nehezen foghatsz mellé ezzel a zakóval.

Endry 2010.03.11. 18:58:21

Hii,
Szerintem egy fehér SLIM Fit ing masszív, magában mintás anyagból és farmer a nyerő "hármasítás". Én is egy hasonló Zara zakóhoz vettem két nagggyon extra slim fit Valentino inget a szomszédomban nyílt designer outletben. Egy fehéret - egy feketét, és mindkettő megy hozzá. De nem rossz sima fehér pólóval sem.

perry 2010.03.11. 19:36:09

@Endry: merre is van az a bolt?:D

Szeptim 2010.03.11. 21:14:19

Köszi a tanácsokat! Utánanézek az ötleteknek.

p4rtyboy92 2010.03.11. 21:56:34

Egy citromsárga gombos kardigán és alá egy egy színű fekete ing(<-fekete cipőnél, fehér cipőnél fehér ing)+ sötét farmer (lehetőleg nem navy hanem a fekete árnyalathoz húzó szín) sztem nagyon egyedivé teszi ezzel a zakóval a megjelenést. természetesen a kabát kigombolva.mit szóltok?:)

p4rtyboy92 2010.03.11. 21:57:30

talán az öltönyzsebbe még egy citromsárga kendő, és teljes a hatás :)

Endry 2010.03.11. 22:17:43

@perry: A Lechner Ödön fasor 3-ban van. Néhány hete nyitottak. Nem rossz kis bolt, de már nagyon le van rabolva a készletük. nem tudom milyen rendszeresen kapnak árut, már aktuális lenne... Akciós ingekből még van választék. Valentino, Calvin Klein 12-14 ezer körül.

instantfashion · http://instantfashionhungary.blogspot.com 2010.03.12. 12:40:07

lány szemmel a slim fit inggel teljesen egyetértek, de az én kedvencem még mindig a v-nyakú póló+zakó+csőfarmer hármas.

zoldhegyi 2010.03.12. 18:38:33

Nekem jobban bejönnek a karcsúsított fazonok.
Ha ezt kombinálni kéne, semmiképpen nem ragadnék le a fehér ingnél, mindenképpen valami világoskék/világoslila árnyalatban gondolkodnék.

hestyleegyfos 2010.03.16. 13:04:50

ebben a zakóban most igy összintén mi a nagy szám?

Mc Murphy 2010.07.07. 13:55:16

Halihó!
A segítségeteket szeretném kérni zakó vásárlással kapcsolatban! Úgy alakult, hogy a hétvégén egyedül kell mennem az egyik barátom lakodalmába. Erre a menyasszony megkért, hogy kísérjem az egyik koszorúslányt, amire nem számítottam. Ehhez hozzátartozik a fotózkodás parkban stb. A problémám az, hogy nemrég vettem egy fekete, enyhén slim fazonú szövetnadrágot, egy fehér, halvány kockás inggel. Szerintetek milyen zakót vegyek ezekhez, illetve mennyire stílusos erre az alkalomra más színű zakó-nadrág összeállításban megjelenni? Az ötleteket előre is köszönöm!

perry 2010.07.08. 22:28:57

@Mc Murphy: Egy szürke zakó passzolna hozzá, DE nem esküvőre. Legalábbis én semmiképp sem húznék eltérű színű öltönydarabokat, lehet, hogy konzervatív vagyok, de szerintem az esküvő dress code-ja megköveteli, főleg, hogyha ilyen előkelő szerepet kapsz, az egyszerű (egyszínű), elegáns megjelenést.

Mc Murphy 2010.07.09. 00:47:11

@perry: Köszönöm hogy leírtad a véleményed! Én is úgy érzem h az eltérő szín itt nem az igazi. Azt hiszem venni fogok egy öltönyt. A színben bizonytalan vagyok, de majd az üzletben kitalálom. Sajnos amit tavaly vettem és egyszer volt rajtam, abból kifogytam.
süti beállítások módosítása