2010.03.10

YourLook: András táskája

HeStyle | 2010.03.10 13:05 | 4 hozzászólás


Újabb nap, újra YourLook! Ezúttal egy táskáról kaptunk fotót, melyet András nevű olvasónk küldött nekünk. Leveléből idézünk:
"Annak ellenére, hogy ha ügyesen pakolok bele akár az egész életem elfér, mégis egy viszonylag kisméretű, „karcsú” oldaltáska, laptoptartónak is tökéletes. Karácsonykor kaptam, tesóm rendelte internetről, persze előtte adtam jelzéseket, hogy mire is vágyom igazándiból. Utcán persze megnéznek miatta, de hát annyi baj legyen. Amúgy Dorothyt ábrzólja, az Óz című filmből ha valakinek nem ismerős a kép."

Köszönjük Andrásnak, hogy megmutatta táskáját, ha Te is megmutatnád új vagy kedvenc ruhadarabodat, írj nekünk bátran: hestyle@gmail.com
Most különösen érdemes, hiszen a YourLook rovatba fotót beküldő olvasóink között hamarosan egy 10.000 Ft-os H&M vásárlási utalványt sorsolunk ki!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr511827394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsuli 2010.03.10. 20:46:24

@corrado: sajnos ebben az országban annak számít. nekem nagyon tetszik és nem néznék rá furcsán , sőt :)

zoldhegyi 2010.03.12. 18:42:21

Nekem is tetszik.
Egy jó szetthez kiváló kiegészítő!
süti beállítások módosítása