2010.03.08

Ballonkabátok Topman módra

HeStyle | 2010.03.08 10:00 | 5 hozzászólás


Kell, kell és kell! Ezek a remek ballonkabátok Mihara Yasuhiro, B Blessing, Alister Mackie, Tim Soar tervezők és a Topman közös együttműködése során készültek el. Nekem szinte egytől-egyig tetszenek, nagyon szépek, bár azért még mindig a Burberry az abszolút favorit nálam az ilyen tipusú kabátok terén. Ezeket a képeket elnézve szinte már biztos, hogy ebben a szezonban sem fogok tudni lejönni a "szerről" és tavasszal beruházok egy újabb ballonkabátra. Sajnos még nem tudni, mennyibe kerülnek az itt látható darabok, de van egy sejtésem, hogy nem lesznek a legolcsóbbak...
Nektek hogy tetszenek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr71817944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zteny 2010.03.08. 12:41:36

az árak már fent vannak a new arrivals cuccok között.nekem is nagyon tetszenek.

p4rtyboy92 2010.03.08. 14:49:55

Alexander Mackie tengerkék kabátjával én is szemezgetek :)

LJS 2010.03.08. 15:21:33

pénteken rendeltem cuccokat a pénzt leszedték a kártyámról, de még nem kaptam e-mailt, hogy útnak indították a csomagomat... az kb mennyi idő? kezdjek aggódni? :)

balazsman 2010.03.08. 22:44:12

továbbra sem értem az ilyen androgün modellcastingokat - ki ezeknek a célcsoportja? A nők? nem hinném... a férfiak? mégannyira sem.... a melegek? az Idegenek?
süti beállítások módosítása