2010.03.06

Velour lookbook - 2010 ősz

HeStyle | 2010.03.06 11:30 | 2 hozzászólás


Az interneten böngészve találtam rá a Velour 2010-es őszi/téli kollekciójára. Bevallom, eddig még nem hallottam erről a svéd márkáról, de ezek a lookbook képek nekem nagyon megtetszettek. Nem igazán designer darabok, nem is túl nagy számok, de divatos, hétköznapi, hordható kollekciókat gyártanak. A ruhák stílusa engem néhol a H&M-re, néhol pedig a COS-ra emlékeztet. Árak tekintetében nem nevezhető túl olcsónak, az online shopjukból viszont lehet Magyarországról is rendelni, akadnak jó dolgok.
Velour online shop




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr661812985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hyden 2010.03.07. 12:01:00

Ééééés meg van a tavaszi frizurááám :D Köszönöm!

tronguy 2010.03.07. 13:47:31

Nem egy túl kreatív modell ez, vagy gerinc ferdülése van? Viszont nem értem ki lehet a cél közönség ha egy ilyen vézna "férfival" reklámoznak.
süti beállítások módosítása