2010.02.16

Pepe Jeans tavaszi kampány

HorvathL | 2010.02.16 17:30 | 3 hozzászólás


A Pepe Jeans tavaszi reklámfotóit láthatjátok. A modell fiúk Boyd Holbrook és Tom Guinness. A fotókat Tom Munro készítette. Fiatalos ruhák, színes képek, sok kockás cuccal és feltűrt szárú farmerral.
Hogy tetszik?

 

(képek: fashionisto)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr251763828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyád! Füred!!! 2010.02.16. 20:22:19

jó képek...
egy időben nagyon csíptem a márkát de mostanság amikor betévedtem az üzletükbe soha nem találtam olyan cuccot amit megvettem volna...

G_P 2010.02.16. 21:38:33

A fotók alapján 90es évek közepe hangulata van a dolognak, nekem tetszik! Amúgy én kb utoljára 2005-ben vásároltam ott, azóta nem tetszettek a dolgok nekem se az üzletekben.

perry 2010.02.17. 10:58:06

Ez be is írta magát a kedvenc kollekcióim közé. A union jackes sál, meg amúgy a többi ilyen mintás cucc nagyon bejövős, az utolsó képen lévő kalap is jó. Meg a barátnőmnek is sok szép dolgot tudnék innen ajándékba adni:)

Amúgy nagyon nem szeretem a márkát, mert ebben az árkategóriában sokkal jobb dolgokat is vehetek.
süti beállítások módosítása