2010.02.01

Előzetes: tavaszi Topman

HorvathL | 2010.02.01 10:00 | 6 hozzászólás


A Topman kampányából egy kép, amelyet tavaszra szánnak. A modell Pawel Bednarek. Határozottan tetszik az öltöny, az ing és a nyakkendő is.
Szerintetek milyen?

 

(fashionisto)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr911718237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsuli 2010.02.01. 10:38:15

nyílnia kéne itthon is egy TOPMAN-nek, szerintem nagyon hiányzik egy ilyen a palettáról.
Egy számomra tökéletes pasi öltözhetne tetőtől talpig TOPMAN-be, ez is nagyon tetszik <3

perry 2010.02.01. 11:16:14

Nem hinném, hogya közeljövőben erre sor kerülne. A régióban csak Horvátországban meg Szlovéniában van Topman, és szerintem csakis egy nagyobb szabású közép-kelet európai bővítés során nyílna kis hazánkban is ilyen bolt, és mint tudjuk, az ilyen nem egyik napról a másikra történik. Szerintem.

Amúgy kereslet biztos lenne rá, főleg ha az ehhez hasonló Inditex boltokat vesszük alapul. Én lennék a legboldogabb persze, ha nyílna, viszont félek, hogy ha ez egy boltban valósulna meg, akkor az nem lenne túl nagy, ugyanúgy, mint a választéka. Inkább az átlagosabb cuccokat árulnák, amiket amúgy máshol is meg tudok venni. Ez saját vélemény.

dzsuli 2010.02.01. 14:18:12

@perry: teljesen igazad van. én topshop után vágyakozom :(

LuPuS 2010.02.01. 14:43:26

at előttem szólók elmondtak mindent.A képen látható összeállítás, tökéletes.

p4rtyboy92 2010.02.01. 15:42:52

keressetek interneten egy ismerőst angliából, topman.co.uk-ról hozzárendelitek a cuccokat, ő meg hazaküldi, kb 20 font az hogy elküldje Magyarországra.Nekem ismerősöm kint él angliába ő küld nekem haza :)

icob84 2010.02.15. 09:58:04

Na pontosan ilyen inget keresek!
süti beállítások módosítása