2010.01.20

Napi csúfság: Emporio "Reebok" Armani cipők

HeStyle | 2010.01.20 10:00 | 6 hozzászólás


Elképesztően rondán néznek ki ezek a cipők, amelyek az Emporio Armani és a Reebok együttműködésének "gyümölcsei". Az EA7 névre keresztelt kollekció teljes egészében majd a milánói divathét fináléján kerül bemutatásra, de engem már ez a két cipő is elborzasztott. Még a fehér csak-csak elmegy, de a fekete az valami rettenetesen csúnya.
Vagy csak nekem rossz az ízlésem?
Nektek hogy tetszenek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr731686567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perry 2010.01.20. 11:23:56

Nevetségesek.
De tudjuk ki lesz aki felhúzza: Kanye West

+ nem értem, hogy a fehér cipőhöz mit adtak hozzá az Armani tervezői?

iammisterlondon 2010.01.20. 17:21:52

Szerintem rohadtjó a fekete. Ha hozzáadsz pár fekete göncöt és neonos kieg-eket, akkor elég rendben van egy sartorial-fashioniyunkie szerelés.

katarocks 2010.01.20. 18:45:28

hát ezekhez nagy fantázia kellett. szerintem nagyon gagyi a fekete, az első ok, de azon meg nincs semmi különös.

Anyád! Füred!!! 2010.01.21. 22:10:19

szerintem simán lehet, hogy a másodikkal divatot teremtenek...
süti beállítások módosítása