2010.01.15

YourLook: Marc by Marc Jacobs kardigán

HeStyle | 2010.01.15 16:10 | 6 hozzászólás


Örömmel vettük észre, hogy sokak figyelmét felkeltette a YourLook rovatunk, szép számban kapjuk a fotókat, amiket ezúton is köszönünk.
Ezúttal Gleb nevű olvasónk leveléből idézünk:
"Íme az én kedvenc ruhadarabom, egy Marc by Marc Jacobs kardigán. Moszkvában vettem a nyáron, le volt árazva kb 40-50 ezerre. 70%cotton, 30% cashmere, egy mérettel nagyobb, mint amekkorát hordok, ettől lesz ilyen "laza" fitje. Ajánlani tudom..."

 

Köszönjük Gleb-nek, hogy megmutatta kardigánját, ha Te is megmutatnád új vagy kedvenc ruhadarabodat, írj nekünk bátran: hestyle@gmail.com




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr411673559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini 2010.01.15. 16:18:51

Ezt felvéve nézném meg, így nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem....viszont 50ezer sok érte...persze tudom a név....de én nem azt nézem elsősorban. :)

ColLector 2010.01.15. 17:01:44

Tetszik a kardigán, bár felvéve jobban mutatna, jól mondta Gemini.
Tavaszra nagyon jó választás lehet egy szövetnadrággal, de még egy farmerral is.
Az ára picit húzós, bér Marc Jacobs, így érthető..

perry 2010.01.15. 17:55:30

Bár én sem vásárolok ilyen árkategóriában, de szerintem légy rá büszke.

És miért van rajta árcédula? Sem a nyár végén, sem ősszel, sem télen nem hordtad még?

ateesat 2010.01.20. 17:22:09

Egy Marc by Marc Jacobs kardigán nem kerül ennyibe, csak a Marc Jacobs drága, ez az olcsó vonala...Én USA-ban vettem ilyesmi holmikat, és egy kardigán nem több 100dollárnál.

ateesat 2010.01.30. 17:44:10

Jah, oké, Saks-ban, de akkor fáradjatok el a Chelsea-ben lévő M by M J üzletbe, és kategóriákkal olcsóbb lesz...
süti beállítások módosítása