2010.01.14

YourLook: Dani táskája

HeStyle | 2010.01.14 13:15 | 18 hozzászólás


Folytatjuk új, YourLook sorozatunkat, amelyben a Ti kedvenc ruhadarabjaitokat/kiegészítőiteket mutatjuk be. Ezúttal Dani küldött nekünk képeket új táskájáról, amit az Asos.com-ról rendelt (az oldallal hamarosan külön cikkben foglalkozunk majd!).
"A napokban rendeltem az angol asos.com oldalról ezt a férfi kézitáskát, "Asos leather look barrel bag" néven fut a webshopjukban. Mint a nevéből is kiderül, műbőr az anyaga, de nagyon minőségi, a képeken a vaku miatt csillog, egyébként mattabb hatású. Stílusos, szép a színe, közepes méretű és sok cucc fér bele, mindössze 30 fontba került, és a szállítás is csak potom 5,68 font volt Magyarországra. Tehát ajánlom a figyelmetekbe ezt az oldalt, amiről én is a HeStyle blog kommentjei között bukkantam." 

Köszönjük Daninak, hogy megmutatta szerzeményét, ha Te is megmutatnád új vagy kedvenc ruhadarabodat, írj nekünk bátran: hestyle@gmail.com




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr611670990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini 2010.01.14. 13:25:21

Ez is milyen jó! Nagyon tetszik. És a második képen lévő virágtartó kaspó is. :) Milyen stílusos srácok járnak ide, hol lehet ilyenekkel összefutni? :DDDDD

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.01.14. 14:08:31

és Dani igazi hestyle-fan, a háttérben ott figyel a blog! :)

a táska meg kiváló ízlésre utal. gratula hozzá!

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.01.14. 14:09:58

@Gemini: lesd meg facebookon a blog rajongóit, köztük biztos találsz valamit ;)

rutyis 2010.01.14. 14:11:35

zsír a táska Dani, kéne :)

perry 2010.01.14. 16:36:34

Áááá.

Ezt a táskát még én linkeltem egy másik postnál régebben!:) És akkor hívtam fel a figyelmet az asos.comra is. Sőőőt, a háttérben nem csak a blog van, hanem az én cipőm is. Ez háromszorosan is csodálatos nap:D

Amúgy élőben is menő ez a tatyó és milyen jól passzol a szoba színeihez.

(ha az Asos-t ismertétek korábban is akkor bocsi a nagyképűségért...de a táskát tényleg én mondtam, szóval most örülök nagyon, hogy valakinek segíthettem felöltözni:D...és hogy ez az utolsó poén ne jöjjön ki kellemetlenül: a legszívesebben a barátnőmnek segítek felöltözni, vagy levetkőzni, amit épp kíván[unk]:))

ColLector 2010.01.14. 17:11:19

Sziasztok! :)

Én küldtem a képeket. Így van, Perrynek ezúton is nagy köszönet, ő ajánlotta figyelmembe az asos-t, azt hiszem a Gucci kampányfotós postnál. És mindenkinek köszi a dícsérő szavakat.
Szóval az a webshop egy kincsesbánya, főleg SALE idején.

A háttérben pedig tényleg kedvenc blogunk, Perry postján felbuzdulva gyorsan fényképezőt ragadtam. :D

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2010.01.14. 17:16:59

@perry: @Fergusson: Még egyszer nagyon köszönjük, máskor is nyugodtan küldjetek! :)

perry 2010.01.14. 17:31:34

És várjuk az Asos-os cikket! Bár nem tudom miről fog szólni, mindenesetre valóban az "aranybánya" az a szó, amely a webshopot a legjobban jellemzi. Bármilyen stílust kedvelőknek, sokpénzeseknek és kevéspénzeseknek.

Mc Murphy 2010.01.14. 22:19:34

tényleg klassz a táska. mennyi időn belül kaptad meg? sokat nézelődöm az oldalon. találtam is pár dolgot, de még rendelni nem mertem. ha valaki tud hasonló oldalakat ne kíméljen! jahh, nekem is van egy ilyen virágtartóm csak más árnyalatban!:)

balazsman 2010.01.14. 22:35:19

szépnek hat a táska, kár, hogy nem bőr és kár, hogy nem praktikus...
(mindig kézben kell hordani? hol a vállpánt? azt ne mondja senki, hogy könyökhajlatban hordja, mert az még csajoknál is nagyon hülyepicsás)

tittike 2010.01.15. 00:09:39

sziasztok!
Paypal-lal szeretnék fizetni az asos oldalán, és nem engedi.
Valaki tud erről vmit?

perry 2010.01.15. 00:23:24

Azt írják, hogy lehet Paypallal fizetni, szóval ellenőrizd le az adataid az asos-os accountodban.

@balazsman: szerintem kapott hozzá vállpántot, csak nem csiptette rá. Mint ahogy az Asos-on írják: "Twin handles and detachable strap"

ColLector 2010.01.15. 06:21:34

@Mc Murphy: Egyik csütörtökön megrendeltem, rá következő csütörtökön már itt volt nálam, és közben volt 3 munkaszüneti nap (jan 1-2-3.). Tehát elég gyorsan megkaptam, minden gond nélkül.

@balazsman: Van hozzá vállpánt, de az volt az első, hogy azt lekaptam. Nekem ez kézitáska, nem hordom vállon. :)
Hát az biztos hogy nem bőr, 30 fontért ilyet nem vár az ember. A bőr-kategória többszáz fontnál kezdődik az asos-on.

tittike 2010.01.15. 13:09:38

Ellenőriztem, és ezt írja ki:

"Unfortunately PayPal is not available in your billing country. Please select an alternative payment method."

....

Anyád! Füred!!! 2010.01.25. 23:35:07

atyaég ez nagyon durva ez a honlap!!! most ezt miért kellett megmutatni? :) ... pápá jövő havi fizu

dzsuli 2010.01.28. 16:48:45

Ma megérkezett ASOS-ról az imádnivaló rucim ;)
köszi srácok, hogy ajánlottátok az oldalt és a leértékelést !!!
nagyon elégedett vagyok, tökéletes a méret, nagyon hamar megérkezett és nagyon olcsó volt! :)
süti beállítások módosítása