2010.01.13

YourLook: Perry cipője

HeStyle | 2010.01.13 12:50 | 13 hozzászólás


Olvasónk, Perry vásárolta ezt a Pull and Bear cipőt, hihetetlen jó áron, 6000 Ft-ért.
Nekünk írt leveléből idézünk:
"Múlt héten vettem a Pull and Bearben (Allee, sokkal jobb, mint a Vörösmartyn) a karácsony utáni akcióban. Ha nem tévedek, bőr. A varrások gyönyörűek, ez szerintem a képeken is átjön. Az egészben a legjobb az ára: 6000 Ft volt! (17ezerről volt leakciózva)
Nem túl vastag az anyaga, de a fentiek miatt elég valószínű, hogy a téli kollekcióból való, végülis nem fázik benne a lábam, mégis jó lesz a melegebb tavaszi napokra is. Mellesleg a kedvenc anyagom a barna bőr."

Köszönjük Perry-nek, hogy megmutatta szerzeményét, ha Te is megmutatnád új vagy kedvenc ruhadarabodat, írj nekünk bátran: hestyle@gmail.com




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr361668268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini 2010.01.13. 15:32:20

Grat,igazán jó vétel volt!

ColLector 2010.01.13. 18:03:20

Tetszik. Ennyiért meg méginkább. :)

Burma · http://www.ejatekok.com/ 2010.01.13. 18:10:55

Jól megfoghatja az egész lábat a körbefont cipőfűző. még nem láttam ilyet.

perry 2010.01.13. 18:18:37

@Burma: Az ember azt hinné, de itt csak álca... sok cipő van amiben tényleg a cipőfűző fut körbe, de az enyémnél kikandikál a fehér bőrszalag vége a talp fölött.

balazsman 2010.01.13. 23:26:18

@Burma: @perry:
a Timberland klasszikus "boat shoe" -jában tényleg a cipőfűző bőrszalagja fut körbe a bokarészen.

mellesleg az Inditex cipőknél (P&B, Zara) érdemes ellenőrizni, hogy tényleg bőrből vannak-e, hajlamosak a jó ár érdekében műbőrt használni, utána meg aztán szagolhatod az eredményt...

Hyden 2010.01.14. 01:42:46

Konkrétan ezt én is néztem, de csak egy darab volt már belőle (már nem emlékszem rá hol), de az én pöttöm 40-es lábamra természetesen nem volt, valamint nem mertem megkockáztatni, mert lehet idén nem is trend a boatshoe. Meg van 4 pár így is :D Rohadt buzi és divatmániás majom vagyok :D

perry 2010.01.14. 01:44:53

Sajnos nagyon buta vagyok bőr témában, de amennyire fel szoktam ismerni, ez szerintem valódi bőr. (Semmi nem volt hozzá, se doboz, se papír...Inditex...)

Viszont az ilyen márkáknál ebben az árkategóriában (17-20k) már bőrből szokták készíteni a cipőket és ezt nem azért mondom, hogy jó érzéssel feküdjek le. (amúgy sem halnék bele ha rájönnék, hogy műbőr) Mivel két darab volt belőle, ezeknél a boltoknál érthető a nagyon alacsony ár.

A bőr témát félretéve amúgy minőségileg nagyon meg vagyok vele elégedve.

perry 2010.01.14. 01:48:57

@Hyden: akkor küldd be képen a legjobbat, tényleg kíváncsi vagyok. Nagyon rákaptam erre a stílusú cipőre.

Divatban lesz-e? Ezt melyik ország viszonyaihoz méred?

+Rachel Comey 2010-es tavaszi cipőkollekciójában, ami a blogon is fent volt, több hasonló darab is van.
hestyle.blog.hu/2009/12/25/rachel_comey_2010_tavasz_a_legszebb_cipok

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2010.01.14. 13:40:31

@perry: Azok a Rachel Comey cipők tényleg nagyon ott vannak.. Kár, hogy itthon nem lehet kapni őket.

perry 2010.01.14. 16:38:58

@HeStyle: az asos-on lehet kapni néhányat, de egyelőre nem az én pénztárcámnak lettek szabva.

balazsman 2010.01.14. 22:56:50

@Hyden: na erről beszélek mindig... ha tetszik valami, meg kell venni, nem attól függővé tenni, hogy most éppen trend-e vagy sem. nem ok nélkül létezik a "fashion victim" kifejezés, az ízlésed szabadságát áldozod fel.

a boat shoe amúgy angolszász klasszikus, vagyis mindig trend. ld. még tipikus "keleti parti" vagy Ivy League megjelenés, klubzakó, golfpóló

perry 2010.01.14. 23:46:58

Szerintem teljesen felesleges "az éppen mi van divatban" témát felhozni kis hazánkban. Az öltözködés lényege, hogy jól nézz ki és nem utolsó sorban legyen stílusod (saját definíció). Én ehhez próbálom tartani magam.

És ha már divat: nyáron Londonban töltöttem egy-két hónapot és elég sokat láttam abból az aktuális divatból. Elég unalmas volt látni 10 percenként ugyanazokat az összeállításokat ("plimsolls" cipő, a nem tudom hogy hívják, de elég retro napszemüveg, és az aktuális hajviselet). Már egyáltalán nem mondtam rájuk, hogy valami különlegeset adtak hozzá, főleg, ha csapatban jöttek a srácok.

Szeretem kiragadni az egyes darabokat az éppen menő divatirányzatokból, de csak azért mert nekem is tetszik, nem azért, mert az a divat.

És mégegyszer: Mo.-n teljesen felesleges a legújabb irányzatoknak megfelelni, mert azokat csak egy szűk kör ismeri fel és ha pont férfidivat, akkor, az összeállításod valószínűleg egy a divatban jártas férfi fogja felismerni. Az a lány akinek tetszeni szeretnél, nem. (A barátnőm, akinek nagyon jó stílusa van, nem preferálja ha minden szar új irányzatnak megfelelően öltözködöm)

És mégegy: a divat mindig változik, évente, vagy a különböző szezonok során. Rohadtul távol áll tőlem a stílusok váltogatása, amit Londonban is láttam. Van egy stílusom és abba próbálom belevinni az újabb irányzatok egy-egy elemét.

Bocs, ha kicsit kusza lett a monológ, de egy-két sör után már csak erre a kirohanásra futotta. Majd egyszer talán jobban összeszedem a gondolatokat.

ui: ez senkinek sem volt válasz, csupán hozzászólás.
süti beállítások módosítása