2010.01.08

Sean O'Pry a Bottega Veneta-nál

HorvathL | 2010.01.08 10:30 | 4 hozzászólás


 A fotós a kampányhoz Nan Goldin volt, aki eddig művészettel és dokumentumfilmekkel foglalkozott. Ez meg is látszik a munkáján, a helyszín fantasztikus, a Bottega Veneta is egy olyan brand, ami nem nagyon tud hibázni. Most sem tették.
Sean O'Pry-t meg fogjuk még látni idén több helyen is, ebben biztos vagyok.

 

(kép: fashionisto)
 




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr521656158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mansory 2010.01.08. 10:33:40

miért nincs több kép?

LuPuS 2010.01.08. 11:21:40

Amit ehhez találtam:
A 2010 kollekció nagyon személyes a hölggyel aki a ruhákat hordja-magyarázza Maier (Bottega Veneta kreatív igazgató Tomas Maier). Nan munkái rendkívül személyesek, szokatlan hangsúlyt fektet az egyéniségre. Csodálom a munkáit és annak szépségeit, jellegzetes színeit és azok összhatását.

A 2010 tavasz/nyár az egyéniség kutatása címet kapta:
Ebben a kollekcióban a női érzékenység lesz a középpontban

Nem találtam több képet, én sem.

LuPuS 2010.01.08. 11:22:39

Amit a cikkhez kapcsolódva találtam:
A 2010 kollekció nagyon személyes a hölggyel aki a ruhákat hordja-magyarázza Maier (Bottega Veneta kreatív igazgató Tomas Maier). Nan munkái rendkívül személyesek, szokatlan hangsúlyt fektet az egyéniségre. Csodálom a munkáit és annak szépségeit, jellegzetes színeit és azok összhatását.

A 2010 tavasz/nyár az egyéniség kutatása címet kapta:
Ebben a kollekcióban a női érzékenység lesz a középpontban

Nem találtam több képet,én sem.
süti beállítások módosítása