2009.12.27

Marc Jacobsék a strandon karácsonyoztak

HorvathL | 2009.12.27 16:00 | 22 hozzászólás


Irigylésre méltó, hogy Marc Jacobs a strandon tölthette a karácsonyt.
Viszont természetesen úgy érezte, hogy nem lehet akármiben megjelenni a strandon sem, így egy (5000 dolláros) Birkin táskában vitte motyóját.

 

(kép: dlisted)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr591626144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rutyis 2009.12.27. 16:31:20

Ja kérem aki a Louis Vuitton vezető tervezője + van egy saját elég jól menő márkája, annak egy ilyen táska csak promó anyag...vagy nem gondolod hogy fizetett érte? :-D

p4rtyboy92 2009.12.27. 16:34:22

azt nemtudom, hogy hol látszik ezen az hogy olyan hűdesokat érne? mibe olyan különleges ez a táska?

rutyis 2009.12.27. 17:11:36

@p4rtyboy92: azért ér annyit amennyit amiért az össze többi luxus termék: magas minőség, válogatott anyagok használata, precíziós kézi gyártás...ja, és persze 80%ban a név. ennyi.

a Birkin egy táska típus, a Hermés cég palettájáról. Aki ismeri ezt a márkát az tudja, hogy a termékeik nem kimondotta az olcsó kategóriába tartoznak. csak annyira különleges, mint egy Gucci vagy egy LV. drága ezért ritka, ritka ezért különleges...

balazsman 2009.12.27. 17:48:38

@rutyis: 99% név indokolja az árat, csak a tényszerűség miatt...

a Birken táska 5000 USD, + sorbanállás (mert polcról nem lehet megvenni)
na most a táska az 1M Ft.
A bőr nyersanyag az max.10e, a bőrdíszműves munkabére az nagyon bőkezűen és nyugateurópaiasan 40e Ft.
Ez így persze több, mint 1 %, de ha a cég teljes termékspaletáját vesszük (buta selyemkendők 2000 dollárért), akkor kijön átlagban az önköltségi ár.
Marketing + 2 %, de nem több, mert a sok ingyencikk a "csodálatosan" drága táskákról megteszi a magáét.

balazsman 2009.12.27. 17:49:51

igen, a kép maga meg két rossz vén ribancot ábrázol... enyhén szólva is szánalmas...

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.12.27. 17:54:46

@balazsman: hát én nem akartam ennyire sarkosan fogalmazni, de nekem sem túl szimpatikus.

a luxusbrandekben van a legtöbb pénz, ugyanúgy, mint az autóknál, a ruháknál is.
azt meg csak megtippelni tudjuk, hogy mennyiből jön ki egy táska, vagy még megtippelni sem.
majd egyszer utánanézek, de ez szerintem hétpecsétes titok lehet.

balazsman 2009.12.27. 18:15:23

@horvath911: a bőrárakról és az órabérekről van információm.
kivétel lehet, ha esetleg a kikészítők el tudják adni annyival drágábban a bőrt a Hermésznek, hogy az az ár kisit is indokolja az eladási árat... vagy képesel voltak kiharcolni akkora bért, ami szintén...

rutyis 2009.12.27. 18:16:03

@balazsman: nem akarok szőrszálhasogató lenni, nekem speciel tök mind1, hogy 80 vagy 99%. lehet hogy rosszul fogalmaztam és nem azt írtam, hogy "nagyjából 80%", de abban sem vagyok biztos, hogy amit te írtál az van közelebb a valósághoz. ami a lényegen persze nem változtat, irreálisan drága és irreálisan túlértékelt termék...

balazsman 2009.12.27. 18:21:39

@rutyis: ami igazán szörnyű ezen a fotón az nem a röhejesen drága kézitáskák (mert ők úgyis ingyibe kapták, mások meg ha vannak olyan hülyék, hogy fizessenek érte...)
hanem azok a a béna LV feliratos törölközők, amik tuitra 400 euróba kerülnek boltban, pedig tök ugyanolyan törcsik, mint a Colortex drágább féle, belevarrt logóval rendelhető, céges törölközője...

a két pasi meg.... egyáltalán, ez a kép alapján, melyik a lány?
:o

rutyis 2009.12.27. 19:25:50

@balazsman: hát nyilván a hosszú hajú...vagy nem?

mellesleg ez a minta nekem sem barátom. kicsit gagyi benyomást kelt mégis zabálja a sok ööö...hogy is mondjam...celeb

a mester:
i60.photobucket.com/albums/h19/MzChristopherMauriceBrown/louis-vuitton-stephen-sprouse-colle.jpg

fabolous:
http://api.ning.com/files/S0et-B*vJYGevkn3Vu96Yv26ZFjVNxOHs-9O-RPoS-JL5qslk4vAZDXQx5tCUf87tgg6IX8OaIR-PFMWjTDR5kMDg37goimD/0F.jpeg

lil wayne:
2.bp.blogspot.com/_MVQ4WT5tuSQ/Sei2ashRz3I/AAAAAAAAAGQ/laAihiTaO3k/s320/louis-vuitton-stephen-sprouse-sneakers-5.jpg

madonna-parishilton-valamimodel:
www.bagbliss.com/wp-content/uploads/2009/04/louis-vuitton-graffiti-speedy.jpg

katie "jordan" price:
replicahandbagsreview.com/wp-content/uploads/2009/06/11.jpg

meg persze mindenki "aki számít"

LJS 2009.12.27. 19:36:34

@balazsman: Arra kíváncsi lennék, hogy hol szerzel be krokodil/aligátorbőrt tízezer ftért, mert ha tudsz ilyen helyet szólj!

Cyandragonfly 2009.12.27. 20:05:27

@balazsman: Jézusom, hogy te mennyire korlátolt vagy... Miért pont EZ érdekel egy ilyen fotón, vagy egyáltalán egy divatblogon? Kit érdekel, hogy mit csinálnak Márkék az ágyban? Engem speciel nem... A férfi divattervezők többsége amúgy is meleg, szóval ha nem szeretnél szívrohamot kapni, akkor fordíts hátat ennek a témának. Az meg hogy mi mennyibe kerül és megéri - e az árát, nonszensz kérdés. Te is, én is és MINDENKI megvenné, ha lenne rá pénzünk, az már más dolog, hogy ezt be mered - e vallani magadnak vagy sem. Én a képen szereplő mind3 táskát hordanám és szerintem ezzel a fotóval semmi probléma nincs.

hestyleegyfos 2009.12.27. 20:58:37

@balazsman:Hermès Birkin handbags are hand-built by experienced craftsmen, one of the primary factors contributing to the high price of all Hermès handbags. The production of each bag may take up to 48 work hours (ezért ennyi), translating into weeks. They are distributed worldwide to Hermès boutiques on intentionally unpredictable schedules and in even fewer reliable quantities, creating a sense of scarcity and exclusivity around the product.
The exterior of the bag can be made of a variety of leathers. One of the most expensive variations of the bag is made of saltwater crocodile skin. The price of these bags depends on the size of the scales. Bags with smaller scales cost much more than those with larger scales.

balazsman 2009.12.27. 21:01:02

@Cyandragonfly: igazad van, elragadtattam magam a két tökös csaj hülye megjelenése kapcsán...

ha lenne pénzem, tutira nem foglalkoznék táskacipeléssel - vagy lenne valaki, aki vigye helyettem (az amúgy logómentes férfitáskát) vagy lennék olyan gondtalan, hogyne kelljen cuccokkal foglalkoznom.

balazsman 2009.12.27. 21:08:04

@hestyleegyfos:
@LJS:

a krokodilok és aligátorok védett állatok, rendes ember nem vesz olyan állatbőrt, ami nem tenyésztett és nem fogyasztjuk el húsát.

az idézett szöveg nekem sehol nem indokolja meg a csillagászati árat. Sajnos a világ egyik részén sem fizetik meg a "tapasztalt kézműveseket", sok mindenben le merném fogadni, hogy ez Párizs műhelyeiben sincs másként.
a bemásolt szöveg kulcsszavai:

intentionally unpredictable
fewer quantities
creating a sense
_________________________
= parasztvakítás

rutyis 2009.12.27. 21:31:38

@balazsman: egyetértek! nyilván nem fogja a Wikipedia (mellesleg a "leghitelesebb" forrás...) azt írni, hogy ez a táska (és persze ilyen alapon minden más luxus cikk) egy túlértékelt, semmi extrát nem nyújtó termék, amihez hasonlót töredékért is be lehet szerezni. az emberek mégis megveszik, de hát mi emberek ilyenek vagyunk. nincs is ezzel baj. azzal meg nem kell foglalkozni hogy ki venné meg ha lenne pénze meg ki nem. én nem. más igen. ennyi.

@Cyandragonfly: barátom, nem akarlak megsérteni de ha neked balazsman postjából ez jött le, akkor te vagy itt a legkorlátoltabb. én speciel nem vagyok meleg, és talán ezért nem találtam sértőnek a dolgot, de a te kedvedért megkértem egy meleg barátomat, hogy olvassa el és azonkívül hogy egy jót nevetett rajta, semmi kivetni valót nem talált benne. egyértelmű hogy abban a világban sok a meleg, és? kinek van ezzel baja? nem kell ilyen vizekre terelni a témát, mert tényleg ahogy mondtad nem idevaló.

Cyandragonfly 2009.12.27. 22:56:33

@rutyis: már nem azért, de nem én tereltem ilyen vizekre a témát, hanem pontosan egy terelésre reagáltam... de részemről ennyi, nem adok lovat senki alá :P

Anyád! Füred!!! 2009.12.28. 12:41:30

a nagyon drága cuccok mindig is arról fognak szólni, hogy az ember "kiírhassa magára", hogy nekem annyi pénzem van, hogy ezt meg tudtam venni... innentől kezdve felesleges a tárgy valódi értékét keresni. Az egyetlen dolog amit tudnia kell, hogy ránézésre látszódjon rajta, hogy drága volt. Mivel ezek a holmik tudják ezt, ezért el lehet őket adni.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.12.28. 12:48:51

@Anyád! Füred!!!: nem feltétlenül, sőt.

A közönségesség, mint olyan, hogy én hirdetem magamról, hogy mennyi pénzem van, nem feltétlenül tartozik a divathoz.
Vannak egyes tervezők, akik elég közönséges dolgokat alkotnak, ezt elismerem (pl Cavalli), de egyáltalán nem arról szól, hogy kiírjuk magunkra, hogy mennyi pénzünk van.

Dior cipő, nincs ráírva, egyszerű, szép:
hestyle.blog.hu/2009/12/18/tetszik_nem_tetszik_dior_homme_cipok_tavaszra

Nem látszik rajta, hogy majdnem 200 ezer Ft.

Vagy ez a táska:
hestyle.blog.hu/2009/09/19/kene_isaac_reina_szarvasbor_taska

Nincs rajta semmi logó, egyszerűen csak szép. többezer dollárt ér.

LJS 2009.12.28. 13:25:42

@balazsman: védett állat nem védett a divatházak nem a természetben lévő példányokat ölik meg.. pont a Hermésről láttam egy filmet amiben mutatták, hogy ezeket az állatokat direkt erre tenyésztik farmon. és minden évben a legéletképesebbeket elengedik a vadonban..

LJS 2009.12.28. 13:30:46

@balazsman: amúgy visszatérve az eredeti témára én meleg vagyok de az adott mondatodon én nem akadtam ki. akinek nem inge ne vegye magára :P. Szerintem ezen a képen úgy néznek ki mint 2 hirdetőtábla..

LuPuS 2009.12.28. 15:14:50

Ajaj!!! Kissé elkanyarodott, itt pár ember.

A márka és a hozzátartozó dolgokhoz ,annyit szólnék hozzá,hogy az életkor növekedésével egyenesen arányos az öltözködési színvonal növekedése és fordítottan arányos a márka logójának mérete.
Nem kell hogy önnön magát hirdesse,elég ha SZÉP.

Nos ami érdekes ,hogy amennyire az év elején hirdetve volt az év vége felé megvalósuló esküvő,ez jelen esetben, már csak jövőre valósul meg.
süti beállítások módosítása