2009.12.17

Copenhagen Wheel - hibrid bicikli

HorvathL | 2009.12.17 14:00 | 4 hozzászólás


A koppenhágai klímaváltozási konferencián mutatták be ezt a hibrid biciklikereket, decemeber 15-én. A fékezési energiát tárolja el a kerék, majd ha szükségünk van egy nagyobb emelkedőn egy kis segítségre, akkor a tekerésben segít rá (mint a KERS a Forma 1-ben). Ugyanakkor egy mobiltelefon segítségével (a videón iPhone) lezárhatjuk, sebességet válthatunk és beállíthatjuk, hogy a motor mennyire segítsen a tekerésben. A kerék érzékeli, hogy a környezetünkben milyenek a körülmények (időjárás, út állapota, szénmonoxid szint, hőmérséklet, páratartalom... stb.), mely adatokat a telefonon vagy az interneten keresztül érhetjük el. További információ a videóban!
Ráadásul szerintem még nem is néz ki rosszul.
Micsoda ötlet!

 

 

(forrás: likecool)




Címkék: érdekes ötlet bicikli

A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr331604258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.12.17. 14:27:46

Én szeretnék is egyet, kár, hogy valószínűleg ez az egy kerék többet érne, mint a bringám... és még lehet, hogy el is lopná valaki :( Hiába, ezt nem Bp-re tervezték :(

rutyis 2009.12.17. 14:28:39

egyetértek! hatalmas ötlet! apró dolgok teszi a világot naggyá, és én úgy gondolom ez egyike azoknak. mondjuk az iPhone dologgal nem vagyok kibékülve (mert nekem annyira nem pálya ez az iPhono-őrület) de ha más "okostelefonokra" is lehet telepíteni az alkalmazást már megyek is megboltolni egyet. és a legnagyobb hogy ez csak egy kerék, tehát nem kell az egész -adott esetben méreg drága- biciklit lecserélni. kár, hogy a mi közlekedéskultúránk nincs olyan szinten mint a Skandinávoké például...talán majd most!

LJS 2009.12.17. 15:39:53

Nekem is tetszik, de ez nem az első ilyen bicikli.. Amúgy hamár tényleg ilyet vennék tuti nem ezt a fehéret választanám folyton azon idegeskednék, hogy mennyire lesz koszos. :D
süti beállítások módosítása