2009.12.10

Karácsonyi kívánságok

HeStyle | 2009.12.10 12:30 | 27 hozzászólás


Bár még van két hét karácsonyig, az én kívánságlistám nem most, hanem már réges-régen összeállt, bár ezt inkább álomlistának nevezhetnénk, ugyanis kétlem, hogy a Jesszuska innen válogatná össze az ajándékaimat, főleg nem a magasabb árfekvésűeket. De álmodozni, vágyakozni ugye bátran lehet, és ha csak egy dolog is ott lesz a fa alatt ezek közül, már örülhetek. :)
Nektek milyen dolgok szerepelnének az "álom" karácsonyi kívánságlistátokon?

Még több a tovább után!


Utazótáska - Louis Vuitton
 


Utazótáska - Butlers
 


Snood - Burberry


D&G Anthology 10                         Armani Attitude Extreme
 


MacBook Air
 


Issey Miyake óra                               Burberry óra
 


London (Kipipálva, Karácsony után irány London!) :)


Biotherm Homme Aqua Power       Dior Homme Dermo System
 


PSP


Farmer - GAP


Kulcstartó - Butlers




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr831587412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chabba (törölt) 2009.12.10. 13:16:54

Chanel Allure Sport, Cerutti öltöny, Omega Seamaster Aqua Terra Mid Size Chronometer, HTC HD2, kencék kipipálva (Biotherm és Lancome), Transformers mandzsettagomb, Lagerfeld szövetkabát, pár TH ing.

Mondjuk az utolsó kettő kivételével igazán egyikre sincs szükségem...

Donjuan 2009.12.10. 14:55:44

Ha már utazás, akkor Új-Zéland. Ha már PSP, akkor inkább már egy iPhone 3GS :)

LuPuS 2009.12.10. 15:13:44

Anello Borsalino kalap megvettem
YSL 2117/S napszemüveg megvettem
Jimmy Choo cipő H&M kollekció megvettem
Versace Couture ing megvettem
TH zakó megvettem
Egy bőrkötés könyv decemberben
Dolce & Gabbana 6 L Amoureux decemberbem

Ezeket folyamatosan vásárolgattam nem egyszerre.persze mindezt ráhúztam,arra hogy hamarosan karácsony.....

Utazás most nem lesz ,de London tervezve van egy nyár eleji meglepetésnek,naazt a Húsvétra kell ráhúzzam és azt is, ki kell éhezzem.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.12.10. 16:28:02

húha énis tudnék dolgokat sorolni..

nekem már talán úton is van egy fekete macbook :)
nem kívánok többet.
ja meg talán egy hátlapcserét szegény kis iphone-omra.
meg ha jobban belegondolok, kéne egy új parfüm, mondjuk Chanel Pour Monsieur.
valami designer cucc is jól jönne ebayről... mondjuk egy visszafogott Chanel pénztárca, vagy nyakkendő.

Egy átlátszó wayfarer szemüvegkeret (nem vagyok szemüveges, de ezt hordanám :) ), aztán hát kéne hozzá mondjuk egy Burberry tok.

Kíváncsi vagyok, hogy kommentnek hány karaktert lehet írni, mert tudnék írni egy 10 oldalas esszét, hogy mi és miért kell. :)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.12.10. 16:28:57

@LuPuS: az inget meg tudod mutatni? szabad kérdezni, hol vetted? lehet, hogy érdekel. köszi.

LJS 2009.12.10. 17:21:48

Nekem a MacBook Air + Az iPhone 3GS megvan. de amiket én kérnék karira a következők:
az egész szett: imagerz.com/QENFWktvAwICAw9NFQVR (pasival együtt :P
Az egyik leggyönyörűbb Gucci Carry-on:
imagerz.com/QENFWktvAwICAw9NFAVR
Hozzáillő cipővel:
imagerz.com/QENFWktvAwICAw9NFwVR
és egy Gucci övtatyó:
imagerz.com/QENFWktvAwICAw9NFgVR.
Plussz egy Lady GaGa koncertjegy.

justniki 2009.12.10. 19:06:33

milyen jó ízlésű úrak/fiatalemberek járnak erre a blogra:)

maczidani 2009.12.10. 20:15:45

Én most nyertem 100.000 a Djuice játékán, amit a glamour stylistjai segítségével költhetek el a kedvenc üzleteimben...
szóval nekem ez a karácsonyi ajándék. :D

**************************
twitter.com/danielmaczonkai

it_guru · http://www.itguru.blog.hu 2009.12.10. 21:17:54

Egyértelmű lenne a választás.:D

aftrashboi 2009.12.11. 09:33:18

Orulok, hogy jossz Londonba. Itt mindent megkapsz ami a listadon van (bar siess mert az europai bevasarloturistak visznek mindent a jo euro-font arfolyam miatt)

Nekem nincs karacsonyi kivansag listam nekem altalaba egy vegelathatatlan listam van egesz evre ami folyamatosan valtozik. Szoval egesz evbe kuzodok a listaval, probalom kipialni ami megvan, de valahogy mindig ujjab dolgok kerlunek ra.

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.12.11. 13:22:47

@Zoed: Gratulálunk! :)
@aftrashboi: Ne is mondd, már nagyon várom! :) Igen, igazából nekem sem karácsonyi lista ez, de most jó ráfogni erre. :) Tényleg, van esetleg olyan üzlet, amit ajánlanál Londonban?

Bergi 2009.12.11. 23:55:32

nagyonjó a listád kéne:)
az enyém:) igaz nem kari, hanem éves:)
macbook ub, vagy fehér:) hozzá bőr táska.
egy új Tiszacipő, a mostani barna, valami világosabb.
egy világos farmer, pár kreativ polóval.
ingek, egy izléses öv, parfüm.
egy bag60 vagy tisza táska.
idei Arsenal mez:)
utazás Londonba:)

nemrég találtam rá a blogra, azóta naponta nézem:) nagyonbejön, grat hozzá:)

tigrisesUSAdollar 2009.12.12. 05:49:41

Gardrób rendszerező szoftver.

aftrashboi 2009.12.12. 16:49:44

@HeStyle: Ok kezdem azokkal ahova ne menjel hacsak nem voltal meg soha Londonba.
1. Harrods - Ruhazat szempontjabol (foleg az atalakitas ota) nem tul jo a helyzet. A gond az hogy szinte minden divathaz kepviselteti magat de legtobbjuk nagyon limitalt keszlettel raadasul azokkal amik tucatdolgok. Pl: ha egy vilagoskek Armani inget akarsz venni kapni fogsz, de ha pont azt a farmert akarod egvenni ami egy Armani viselt az osszi teli kollekcibol, nos valoszinuleg nem lesz. Igazabol a Harrods a turistakra epit ruhazat szempontjabol ez miatt nem ajanlom. (En pl jarok oda mondjuk butort, parnat, torulkozot, stb venni.)
2. Selfridges - ua mint Harrods, de itt meg butort se nagyon tudnek venni
3. Abercrombie and Fitch - Remek bolt ha felmeztelen fiatal pasikat akarsz nezni, viszont haragszom rajuk nagyon mert ami USA-ba $70 az itt £70. Annyiert mar veszek inkabbb D&G-t ami jobb minosegu. Szoval ha USA-ba megyek akkor ott veszek toluk egy ket dolgot, de itt Londonba tiltolistamon vannak az arpolitikajuk miatt.

Nos ahova erdemes elmenni:
1. Bond street. (ok Old Bond Street meg New Bond Street) Voltam nemregen a Diesel boltba meg a D&G-be. Diesel nagyon jo volt mert rengeteg a valasztek, D&G nem volt tul jo mert elegge ki volt fogyva. A tobbi uzletet is erdemes a Bond streeten megnezni, bar elegge zsakba macska mi van raktaron es mi nincs. Ajanlom az Asprey-t ha pl bor penztarcat nezel vagy valami szep ezust kulcstartot vagy hasonlot. En ott rengeteg penzt el tudnek kolteni :)
2. Shoreditch - Kezd egyik uj kedvencem lenni. Nagyon fiatalos negyed, feltorekvo tervezoknek van itt rengeteg apro boltja. Elegge szet vannak szorodva es sokat kell maszkalni de rengeteg kis mellekutcaba van meglepetes. Erdemes idot szanni, ugyan nincs Gucci Armani sot H&M vagy Gap sem, viszont rengeteg kezdo es feltorkvo divattervezo van itt kis boltokkal. Eleg lutri hogy mit kapsz.
3. Emporio Armani bolt a 191 Brompton Road-on. Ez egy remek bolt Harrodstol nincs messze gyalog sem, jol feszerelt rengeteg valasztek van es kedvesek az eladok.
4. ok ez etterem lesz. Zuma. Japan etterem elegge el van dugva es asztalt kell foglalni jo elorre (kb 1 - 2 het) nagyon draga (ebedet javaslom az kicsit olcsobb) viszont a vilag egyik legjobb Japan etterme. Nem tulzok 5. Raphael Street, Knightsbridge
5. Westfield Ez egy bevasarlokozpont ajanlom ha egesz nap esik az eso es fuj a szel. Kb 1 eve nyilt rengeteg bolt vanna benne foleg az olcsobb fajtabol (H&M, Topman, stb). Azert ajanlom mert fedett konnyen megkozelitheto, van kaja, bolt stb. Van egy ket luxusmarka is de nem igazan erre koncentralnak.

Nos ez elegge hosszu lett biztos van meg emit kihagytam ha lesz idom meg irok. Ja igen ez elegge szubjektiv amit irtam, tudom ;)

tigrisesUSAdollar 2009.12.12. 19:09:40

Bevásárlás?
Minőség és fantasztikus kiszolgálás?
Tokió - Ginza Mitsukoshi Áruház!
34-es ill kisebb méretű ruhát hordó nők álma, maga a mennyország ahol nem hosszú a nadrágok szára, bő a dereka és cipőt is lehet kapni 36-os méret alatt.

aftrashboi 2009.12.12. 21:19:05

@tigrisesUSAdollar: Tokeletesen egyetertek. Tokyo a legjobb bevasarlohely a vilagon... Ne is emlitsd a Mitsukoshi aruhazat... Es nem csak a meretek miatt...
Tokyo-i bevasarlasrol szerintem egy uj blog-ot lehetne inditani :)

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.12.15. 13:44:23

@aftrashboi: Köszönöm a tippeket! :)
Voltam már Londonban, Harrods és a többi "kötelező" jellegű dolog már megvolt, de azt hiszem ez nem azt jelenti, hogy ne mennék el újra! :)
Te kint élsz Londonban, igaz? Ott nincs ilyen nagyon hideg, mint itt, ugye? :)

Rebelde 2009.12.15. 14:34:54

nekem kéne egy jól kitömött angyal:))

aftrashboi 2009.12.15. 21:48:14

@HeStyle: Igen itt elek mar vagy 6 eve... Igen itt nincs tul hideg, bar jobban kedvelem a magyar telet mint az ittenit... Tul hideg nincs, csak kod, meg szurkeseg... Otthon legalabb hideg van, de tud sutni is a nap.
Bar nemsokara en is kiprobalom a magyar hideget, karacsonykor most Magyarorszagon leszek...

perry 2009.12.16. 23:35:10

Ha nem lenne már egy friss, ropogós hold allom, akkor jöhetne a LV...
Én nagyon szeretnék egy Ben Sherman Union Jackes tárcát...
www.bensherman.com/webapp/wcs/stores/servlet/Product2_11551_-1_20565_38861_10551_19126

És nagyon szeretnék egy bármilyen márkájú (persze jó minőségű)desert boot-ot.

Amúgy új vagyok itt, és örülök, hogy megtaláltam ezt a blogot!

Az gáz, hogy másokéhoz képest túl olcsóak az ajándékötleteim?;)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.12.17. 09:51:44

@perry: :) ne butáskodj, a Te ajándékötleteid talán reálisabbak
nem az ár a lényeg.

Üdvözlünk a blogon, remélem visszajössz még.

eastwest 2009.12.19. 21:29:37

No offense, de elég nagy sznob vagy, ha macbook airt akarsz... Elég egyszerű kis gép (dugaszok - ethernet pl - hiánya, külső superdrive, stb), cska villogni lehet vele, dolgozni azon nem nagyon.
(Ja, és MB Pro felhasználó vagyok, szóval nem az apple-lel van gondom, hanem az Air-rel.)

tigrisesUSAdollar 2009.12.20. 02:39:21

Juuj. Tudjátok mit szeretnék?
Hogy essen a hó és fehér karácsonyunk legyen!
süti beállítások módosítása