2009.12.07

Kéne: Damir Doma tornacipő

HorvathL | 2009.12.07 10:10 | 5 hozzászólás


A 2010-es tavaszi kollekcióból való ez az egyszerű cipő, melyet a Damir Doma-nál álmodtak meg.
Szürke bőr, és nagyon jó minőségűnek látszik.
Azt hiszem, a klasszikus tornacipőnek ez a konkrét "újragondolt" változata tetszik leginkább.
Az oki-ni-től lehet majd megrendelni.


(kép: selectism)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr291579165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.12.07. 10:17:42

Az utóbbi tornacipő kínálatból ,ez IGEN,ez KELL.

wendoes 2009.12.07. 13:41:36

Azt hiszem megtaláltam a cipőmet tavaszra. :)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.12.07. 13:49:38

@wendoes: na igen, énis. :)
az árától viszont tartok.
majd kiderül..

LJS 2009.12.08. 18:53:38

Szép, de nekem olyan kis egyszerű. Am szívesebben látnék ilyeneket a lábakon az utcán minden harmadik emberen mint Converse-t...----> gyűlölöm ocsmány tömegtermék

rutyis 2009.12.08. 23:22:53

@LJS: nincs a converse-el semmi baj, szerintem. most ennek van szezonja, meg a srégen hátra csatolt eastpack hasitasinak (főleg a 16 éves lányok körében), majd elmúlik. Én emlékszem azokra az időkre - pedig nem vagyok öreg - amikor az eredeti bézs made in usa converse-emben kiröhögtek az osztálytársaim, hogy "mi ez? csak sz@r kínai dorcóra van pénzed?" pedig már akkor előttük jártam...szó szerint. az viszont tény hogy a chuck taylor manapság sok helyet elérhető, és annyira nem is drága. 4-5 év örültél ha pár boltban dobálták. de szerintem ez egy klasszikus forma amit mindenki másol, mert bejött. és maradni is fog...
süti beállítások módosítása