2009.11.12

Calvin Klein White - 2010 tavasz/nyár

HeStyle | 2009.11.12 19:29 | 5 hozzászólás


Megjelentek az első fotók a Calvin Klein White 2010-es tavaszi/nyári kollekciójáról, melyben a névadó fehér mellett, a világos és a szürke színek dominálnak. Lényegében eléggé "basic" kollekcióról van szó, letisztult és egyszerű fazonokkal, ami szerintem nem feltétlenül baj, nekem összeségében tetszenek az itt látható ruhák, bár láttam már jobbakat is.
Nektek mi a véleményetek?
Még több kép a tovább után!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr781520980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frode 2009.11.12. 19:44:41

Sziasztok!

Jó a nyakkendős + világos szürke ing + sötét szürke nadrág együtt, nekem nagyon tetszik (feldobja a sötét kék cipő), a sima fehéret nem szeretem világos nadrággal, olyan metrosexuális, és semmi férfias nincs benne, szerintem nem előnyös egy férfinek a túl világos "együttes" öltözet. De pl a jeans fehér polóval egész jól néz ki.

Rigor Mortis 2009.11.12. 21:19:12

Szerintem rendben vannak, nekem is vannak hasonló cuccaim, ha nem is Calvin Kleintől.

A világos zakóhoz viszont én sötétebb színű pólót/inget szoktam venni.

Kivéve persze a fecske gatyákat, ezt kinek lehet még eladni (fateromon kívül)? :)

Frode 2009.11.13. 07:51:08

Sziasztok!
Szia Rigor Mortis!

Segítek kicsit...nekem is van két fecskegatyám, váltásban használom futásnál, hiszen elég szarul nézne ki ha mondjuk száras alsót vennék fel a futó rövidnadrág alá :-)MOndjuk úgy hogy ciki lenne ha látszana, ha még CK lenne is. :-))))

Hyden 2009.11.13. 23:23:12

Egy szép fecske iszonyat szexi tud lenni. De a mondás szerint: "Egy fecske nem csinál nyarat" :D

Adam Brody 2009.11.15. 10:20:50

pffffffffffff.........
@Rigor Mortis: @Frode: @Hyden:
a képen nem fecskenadrág van......
az egy régi szoci úszógatya.......
Calvin Klein fecskegatyát tervez, ezt ti sem gondoljátok komolyan!?!?
süti beállítások módosítása