2009.10.26

Tetszik/Nem tetszik? - Givenchy hátizsák

HeStyle | 2009.10.26 11:40 | 3 hozzászólás


Több, mint 1000 dollárért kínálja ezt a bőrhátizsákot a Givenchy. Nem rossz, nekem tetszik, de azt hiszem, ennyi pénzért semmiképpen sem kéne.
Nektek Tetszik vagy Nem tetszik?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr411475125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazsman 2009.10.26. 21:51:31

TETSZIK és ha kicsit is közel lenne hozzám ez az összeg, ki is fizetném ezért a táskáért. Jól néz ki, erősnek-tartósnak néz ki, funkcionálisnak néz ki, egyszerű és nem faltól-falig logóval dekorált, mi kell még?
ja, és még véletlenül sem tűnik női táskának...

zwilling 2009.10.27. 10:01:18

NEM TETSZIK, engem rettentően emlékeztet a rendszerváltás utáni "törökből" bőrös korszakra és a bőr övtáskákra, nem azért, de ha nem givenchy lenne szerintem senkinek nem tetszene.én inkább oldaltáska párti vagyok amúgy is.

abex 2009.10.27. 12:33:13

Nem tetszik.
Azé' mert Givenchy még gagyinak néz ki.
süti beállítások módosítása