2009.10.24

A legprovokatívabb divatreklámok

HeStyle | 2009.10.24 16:30 | 6 hozzászólás


Több divatcég jelentetett már meg olyan provokatív reklámkampányokat, amelyek sokaknál kiverték a biztosítékot. Nagyon sok embernek viszont tetszenek az ilyenfajta hirdetések. Egy biztos, az adott kampányról mindenhol beszámolnak, beszédtéma lesz belőle, így tényleg jó reklámot is adhat ez egy divatcégnek. Íme most egy kis összeállítás az eddigi legprovokatívabb kampányokból.
Nektek mi a véleményetek az ilyen reklámokról?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr141471045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazsman 2009.10.24. 17:40:53

a divatnál és a divat kommunikációjánál kevés unalmasabb dolog van, ezért az ilyen kampányokat imádom, szeretem a polgárpukkasztást

a divatmarketing amúgy eléggé "lightos" terület ahhoz, hogy ki lehessen próbálni merészebb megoldásokat, a haute couture/pret-a-porter szisztémához hasonlóan a bevált dolgokat más termékek marketingénél is fel merik később használni

The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.10.24. 19:43:25

kb. másfél éve kifejtettem erről a véleményem, akkor nem igazán értettek egyet velem akkori olvasóim, kikerestem: strange.blog.hu/2008/03/04/provokativ_reklam_kepek

bevallom, azóta sem változott sokat a hozzáállásom a témához :-)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.10.25. 14:41:39

@The Strange: elolvastam, és Veled értek egyet, szerintem sem okoz kárt,
aki nem akarja, nem nézi meg
az öreg álszent nénikék meg tartsák meg a véleményüket, mert ne mondja nekem senki, hogy ők nem csináltak ilyeneket a hálószobájukban :)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.10.25. 17:09:24

A divatban teljesen helyén van a provokáció, mert felnőtt embereknek szól.

Ezek nem pornográf képek, hanem pont szellemesen erotikusak, és ennek bele kell férnie, noha felháborodás nélkül nem lenne értelme az ilyeneknek sem.

Egyedül az utolsó, kokainosat gondolom némileg helytelennek. A többi csak frappánsan ábrázolt szex, a drogozás viszont... Persze poénnak szánták, valahogy mégsem tudok rajta nevetni.

The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.10.25. 18:56:03

@horvath911: Nem az öreg nénikékkel van a baj, mert ők még más erkölcsi normák szerint nőttek fel, nem is várható el tőlük, hogy megváltozzanak.
Szerintem nagyobb baj, vagyis inkább baromi furcsa nekem, hogy kortársaink botránkoznak meg ilyesfajta reklámokon, egy kivillanó mellen, vagy fenéken, egy szenvedélyes csókon... igazság nem értem, hogy miért kell ilyen dolgokon fennakadni. Ha zavar, átsiklok felette, de a reklám szempontjából mindenképpen hatásos, hiszen figyelemfelkeltő, mert ha látok például egy óriásplakáton két mellet, tuti megnézem, vajon ezzel mit akarnak eladni :D

Bár kezdem megszokni, hogy sokan túl szabadszelleműnek, meg túl liberális gondolkodásúnak tartanak, ha bizonyos témák kerülnek szóba :-)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.10.25. 20:07:35

@The Strange: én csak azt mondom, hogy ez álszentség, mert ezek olyan dolgok, amik nem megbotránkoztatóak

(mondjuk van ami már azért sok.. pl a Puma cipő reklám, az szerintem gusztustalan,azt nem kéne - ettől nem szabadelvűséget látok benne, hanem kicsit taszít)
süti beállítások módosítása