2009.10.22

No comment

HeStyle | 2009.10.22 13:00 | 2 hozzászólás


Carlos Diez 2010-es kollekciójának bemutatóján készültek ezek a képek.
Az első fotón látható parókák ihlette alkotás simán beférne a Napi csúfság rovatunkba, azt meg csak szimplán nem értem, hogy miért van bebarnítva a modellek arca. Eléggé idiótán néznek így ki..
Nektek mi a véleményetek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr961466846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Let us be thinking. (törölt) 2009.10.23. 01:17:20

Parókamintás pizsama? :) Ilyen se volt még. Ha valami egyedit akart a tervező,... hát sikerült. :))

Off: Hogy a fenébe ilyen szálkás az össze férfimodell? Valaki árulja már el nekem mi a titok? Van nekik idejük heti 3-4x edzeni?

Rigor Mortis 2009.10.23. 11:23:03

Nekem a Tesco-gazdaságos barnítókrém jut eszembe :) Na jó, én is próbáltam :)

Számomra az a szálkás, ha az erek is látszódnak. Pld az én karomon :P Titok? Nincs titok: megfelelő étkezés + mozgás.
süti beállítások módosítása