2009.10.16

DKNY 2010 tavasz

HeStyle | 2009.10.16 8:00 | 3 hozzászólás


Nem vagyok túl nagy DKNY rajongó, de nekem most egészen tetszik a 2010-es tavaszi/nyári kollekciójuk. Nem különösebben "extrák" a szettek, de tetszenek a színek, a szabások és a ruhák egyszerűsége.
Nektek mi a véleményetek?
Még több kép a tovább után!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr961453295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.10.16. 08:43:06

Tavasszal 20 éves márka méltón ünnepelte magát :D
Hesytle, ellentétben veled én szeretem,mert tényleg egy-két kollekciójuk az egyszerűségre hajt Tőlük van 1 sötétebb árnyalatú aranyszínű pólóm van, amit imádok egy szintén általuk készített sima fekete felöltővel kombinálni.
Szerintem pont az egyszerűségükben rejlik,a nagyszerűségük.

Egy hasonló kabáttal leptem meg, anno magam:
www.zappos.com/n/p/p/7613518/c/223789.html

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.10.16. 13:21:47

@LuPuS: Tetszik a kabátod! :)
Nem tudom, én eddig valamiért nem mutattam túlzott érdeklődést a DKNY iránt, de ez a kollekció nekem tetszik. Amit Te is mondtál, meg amit írtam, a letisztultság, egyszerűség és a színek miatt..
Ebben a kollekcióban leginkább a nadrágok és a kabátok azok, amiket elfogadnék.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.10.16. 20:09:25

egyetértek veletek, hordható és jók a színek.
süti beállítások módosítása