2009.10.15

Tetszik/Nem tetszik? - Galliano kabát vámpíroknak

HeStyle | 2009.10.15 10:40 | 4 hozzászólás


John Galliano 2010-es tavaszi/nyári kollekciójának egyik darabja ez a nem mindennapi, "gótikus-vámpírikus" kabát. Az már elsőre egyértelmű, hogy Galliano nem az utcára tervezte, de jobban belegondolva sem értem nagyon. Persze itt valószínűleg nem is a hordhatóságot kell nézni, hanem a művészi értéket, de valahogy nekem akkor sem tetszik. Az viszont most már biztosnak látszik, hogy a mostanság tomboló vámpírőrület már a divatra is egyre jobban kihat.
Nektek mi a véleményetek? Tetszik vagy Nem tetszik?

Íme az MTV Video Music Awards idei házigazdája, a brit komikus Russel Brand a vámpírkabátban:




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr271451070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.10.15. 13:16:54

Művészileg nem rossz, kabátként szörnyű...

LuPuS 2009.10.15. 13:47:00

Nem értem megint visszatérünk a mente és az attilák féle díszítéshez.Rendben van!
Ami számomra elfogadható,az a CHANNEL 2010-es tavasz/nyári kollekciójában található meg.Ízléses és nem túlzottan díszítettek a ruhák.
Galliano most nem nyert nálam,pedig imádom a munkáit.

Divatmama · http://www.sokkolodivat.blog.hu 2009.10.16. 21:57:41

Szerintem a kifutón jól nézett ki. Ilyen sminkkel meg megjelenéssel el tudom képzelni, de nem az utcán. Ha mégis meglátnék valakit mondjuk éjszaka így, akkor azt hiszem nagyon megijednék ;-)

Bicska Maxi (törölt) 2009.10.17. 16:44:57

Ha az a tütüke nem lenne az alján,akkor még azt mondanám oké. Szeretem azt,ami megbotránkoztat. Én utcán is hordanám! :)
süti beállítások módosítása