2009.10.01

Napi csúfság: Ed Westwick az Arena Homme+ címlapján

HeStyle | 2009.10.01 11:10 | 8 hozzászólás


A Gossip Girl (Pletykafészek) című filmsorozat sztárja, Ed Westwick szerepel az Arena Homme+ legújabb címlapján. Szerintem borzalmas ez a fotó, finoman fogalmazva sem a legelőnyösebb beállítás áldozata lett Ed Westwick, nem is értem, hogy miért pont ezt a fotót használták fel a címlaphoz. Nekem nagyon nem tetszik.
Nektek mi a véleményetek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr141419741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iammisterlondon 2009.10.01. 17:43:51

Nincs ezzel baj. Az Arena Homme+ sokkal masculinabb férfimagazin mint például a GQ. Az, hogy erről az oldalárol is megmutatják a srácot szerintem pozitív. A nyálas yuppie fiú image ami a Gossip Girl-ben is és a GQ fotókon is szerepelt, már unalmas. Homme. Férfiként próbálják emg ábrázolni. Szerintem sikerült.

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.10.01. 17:58:17

@iammisterlondon: az a baj, hogy szerintem pont így néz ki nyálasnak... nekem legalábbis olyan benyomást kelt, és tényleg elég gnóm.

iammisterlondon 2009.10.01. 18:59:26

áhhh. elbizonytalanítottál.
Oké: barátnő szerint is nyálas.
Kíváncsi lennék a töbi képre is. biztos bescanneli majd valaki.

Harford 2009.10.01. 20:28:29

Nem könnyű "férfiként" bemutatni, amikor kamasz-srác testalkata van. Puha irodista kar, és hibába mondták neki, húzza ki magát, nincs meg hozzá a felépítése. Határozottam előnytelen beállítás.

Hyden 2009.10.02. 00:22:43

Rettenet csúnya szegény...számomra csak azt mutatja ez a kép, hogy ennyit számít egy szép ruha...mert anélkül ilyen szarul fest. Ez egy lánynak/fiúnak tetszhet?

sorica123 (törölt) 2009.10.15. 17:46:16

@iammisterlondon: na de ha már férfias porté - hol az állcsontja? Elég sehogy se néz ki ez a fiú...
süti beállítások módosítása