2009.09.15

Byblos 2009 ősz

HeStyle | 2009.09.15 12:20 | 3 hozzászólás


Íme egy kis ízelítő a Byblos 2009-2010-es őszi/téli kollekciójából. Bevallom őszintén, nem ismerem túl jól a Byblos-t, csak annyit tudok, hogy elég ízléstelenül tudják berendezni a budapesti üzlet kirakatát. Eddig azt gondoltam, hogy biztosan csak rosszul válogatták össze a ruhákat, de most már megértettem, hogy ezekből a ruhákból nem nagyon lehetne jól válogatni. Legalábbis nekem ez a kollekció nagyon nem jön be. Van néhány darab, ami tetszene, de összeségében inkább nem.
Nektek mi a véleményetek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr931382510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.09.15. 15:15:42

na akkor jön a csontig és meleg salakanyagig történő nyelves behatolás mivel ,amikor arra sétálok nagy ívben fordítom el a fejemet ,mert nem igazán tetszik nekem sem.

Pesten kettő kirakat van ami mindig hibátlan: Zegna és Burberry(főleg a mostani férfi kirakat).

Amennyiben valamelyik nap egy betört kirakat és egy jól szituált menekülő férfit kellene azonosítani a térfigyelő kamerák segítségével.Most szólnék ,nem én leszek,de mondjátok ,hogy Whoopi Goldberg-re hasonlít ,de lehet hogy tényleg ő volt. :D

Zempy 2009.09.15. 19:50:33

Én picit a védelmembe venném :)
Nem mintha sűrűn járnék be a boltba, mert igencsak drága. Viszont sokszor nagyon profi a kirakat, nem is csak a ruhák, hanem a díszek. Emlékszem még egy szuperjó téli ötletükre, minden havas volt, kis gőzmozdonnyal, erdővel, állatokkal :)
A bolt maga meg nagyon szép, márványlépcső vezet fel, régebben meg az őr előre nyitotta az ajtót és szépen köszönt :)
Manapság ez (sajnos?) nagy szó, és szerintem nem egy rossz márka egyébként sem!

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.09.16. 00:33:05

@LuPuS: :) nálam is a Burberry a befutó kirakatok terén.
süti beállítások módosítása