2009.09.14

Kanye West és Amber Rose az MTV Video Music Awardson

HorvathL | 2009.09.14 12:00 | 11 hozzászólás


Nem tartom egy rangos díjkiosztónak az MTV VMA-t, nagyjából az amerikai tinik ízlését tükrözi, ami leegyszerűsítve a problémát mint olyan nem létezik, mert általánosságban sok önálló gondolatuk nincs (a média nagy mértékben befolyásolja őket).
A 2009-es díjkiosztón megjelent Kanye West, barátnőjével.
Azzal együtt, hogy arcra szépnek tartom Amber Rose-t, és úgy gondolom, a rövid haj csak az igazán szép fejformához áll jól, ez a nő pont annyira közönséges, mint Kanye, így a zsák megtalálta a foltját.
Ez az egész testes kígyóruha, leírva is komikus.
Ez a nő azt vesz fel, amit akar, többnyire jól fog kinézni, nade ez???
Férfi hősünkre már nem is pazarolom a szót, biztosan nagyon lazának képzeli magát azzal az üveg nem tudom milyen whiskyvel (?) a kezében.
Lehet, hogy Ambert is egy darab kiegészítőnek tekinti?
Katt a továbbra!

 

 

 

(képek: stylefrizz)




Címkék: mtv kanye west

A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr681380730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ddevil 2009.09.14. 12:34:12

A VMA kapcsán Pink véleménye (akit más blogokon ugyanannyira nem kedvelnek, de azért jól mondja..): "Kanye west is the biggest piece of shit on earth. Quote me."

eastwest 2009.09.14. 14:51:17

@ horvath911
"nagyjából az amerikai tinik ízlését tükrözi, ami mint olyan nem létezik, mert sok önálló gondolatuk nincs (a média irányítja őket)."
Kár ilyen "okoskodásokat" írnod, mert
1. soha nem éltél az USÁ-ban (ha ilyeneket írsz, egész biztosan nem), szóval honnan tudod?
2. általánosítasz, sőt, inkább sarkítasz, amiből az következik, hogy vagy nagyon fiatal vagy vagy nem tanították meg a szüleid, hogy ez csúnya dolog, intelligens felnőtt ilyet nem csinál vagy csak szimplán sötét vagy.
3. elrontod az amúgy nem is rossz posztodat.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.09.14. 15:06:07

@eastwest: először is, köszönöm a kritikát
1, való igaz, hogy sosem éltem az USA-ban,
2, és ez csak egy vélemény és igen sarkított, ezt elismerem. talán oda kellett volna írnom, hogy "úgy gondolom", ez igaz.. amúgy nem hiszem, hogy aki sarkít és általánosít, az egyből sötét
ezzel együtt fenntartom a véleményemet, hogy az amerikai tinik nem a kultúra és a tudás élharcosai
és hogy az amerikai lakosok általában befolyásolhatóbbak, mint az európaiak
3, köszönöm, legközelebb majd figyelek.

_karmapolice_ 2009.09.14. 15:32:47

Kedves író, ha soha nem éltél Amerikában, honna tudod, hogy milyenek az ottani fiatalok? Csak nem a médiából? Na akkor kinek nincs önálló véleménye és ki befolyásol (vagy ahogy te írtad: irányít) a média? Téged. Hoppá. Jó lenne ezen elgondolkodni.
(Ezt már csak zárójelben, hátha tanulsz belőle. Valóban nem túl intelligens dolog ez az általánosítgatás, én nem is sötétségnek hívnám, ahogy Eastwest írta, hanem szimpa butaság, IQ-hiány, EQ-hiány, és még sorolhatnám. És ezzel a hozzáállással pontosan olyan leszel, mint amit az amerikai fiatalokról írtál, és bebizonyosodik, hogy te sem vagy a kultúra (ez esteben a kultúráltság) és a tudás élharcosa, európai lakcím ide vagy oda. Ez nem földrajzi kérédés, hanem intelligencia kérdése, és ez - mint tudjuk -, nem kontineshez kötött.)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.09.14. 15:39:54

@_karmapolice_:
engem nem a média befolyásol ez esetben, és nem is akartam ebbe mélyebben belemenni, de ha muszáj..
1 éven át egy amerikai lány volt a közelemben és sokmindent megtudtam tőle
több ismerősöm is élt huzamosabb ideig amerikában, és ezeket a tapasztalatokat szerezték, de ettől függetlenül tényleg nincs jogom ezt megítélni, mert nem én tapasztaltam meg. mint írtam, ez egy vélemény, és ha Te ebből azt szűröd le, hogy nem vagyok intelligens, akkor sajnálom, azis lehet, hogy tényleg nem vagyok az, vagyis
szeretném azt hinni, hogy nem vagyok sem IQ, sem EQ hiányos, és természetesen Neked is megköszönöm a kritikát

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.09.14. 15:40:54

és mint mondtam, legközelebb majd odafigyelek erre.

eastwest 2009.09.14. 18:37:38

off
@horvath911: nem azt kellett volna odaírnod, hogy "úgy gondolom", mert bármilyen hihetetlen, mi, olvasók tudjuk, hogy a te posztod a te véleményedet tükrözi. Ha valamit oda kellett volna írnod, az az a néhány szó, amivel kifejezed, hogy nem minden amerikai tinit nézel tök hülyének, hanem csak a nagyobbik részét. Itt az árnyalatnyi különbség, amire egy minimálisnál kicsit nagyobb intelligenciával magadnak is rá kellett volna jönnöd, és akkor ujjongva egyetértek. De úgyis jó, hogy kihúztad, csak kár, hogy ettől még ugyanígy gondolod.
On

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.09.14. 18:50:09

@eastwest: pont most olvastam vissza és értem a problémát, alakítottam rajta.
szerintem ez nem ér több szót, megfogadtam a tanácsaitokat, és köszönöm, hogy megosztottátok a véleményeteket.

sportswear 2009.09.14. 22:16:01

Nekem mondjuk tetszik ez a fényes fekete ing.

_karmapolice_ 2009.09.15. 03:24:10

@horvath911: nagyon örülök, hogy téged nem befolyásol a média, annak meg még jobban, hogy kihúztad az említett részt. Legközelebb pedig ne néhány ismerősöd élménye (+1 helyi lány) alapján alkoss véleményt egy megközelítően 307 395 000 fős ország tinikorosztályáról, mert torz eredményt kapsz :-)

BYS 2009.09.26. 19:02:45

Egy Hennessy Cognac-ot visel kiegészítőként.
süti beállítások módosítása