2009.09.11

Újabb Louis Vuitton táskák őszre

HeStyle | 2009.09.11 13:05 | Szólj hozzá!


Négy új táskával bővítette Beaubourg kollekcióját a Louis Vuitton. A táskák már nálunk is kaphatóak, áruk 140 és 215 ezer Ft mozog. Korábban is írtam már, hogy nekem nem igazán tetszenek a monogramos LV táskák és ez most sincs másképp. Ezek közül talán az első sporttáska tetszik, de szerintem ezeknél a daraboknál sokkal szebb és jobb Louis Vuitton táskákat is lehet kapni..
Nektek mi a véleményetek?

Sporty Bag Beaubourg
Sportoláshoz, utazáshoz megfelelő táska, elég sok minden beleférhet, emellett nekem a formája is tetszik. Ha nem zavarna annyira a monogramos minta, elfogadnám. :) Kívül mindkét oldalán két zseb, belül három zseb, plusz egy kulcstartórész.
Az ára kb. 188 ezer Ft.
 

Messenger Beaubourg
Azoknak ajánlatos, akik elég sok mindent hordanak magukkal napközben, nagyon praktikus, szerintem a nagyobb méretben még egy laptop is simán elfér. Kívül egy, belül 4 zseb plusz tolltartó és kulcstartó rész. Két méretben kapható.
Az áraik kb. 184 ezer Ft és 215 ezer Ft.
 

Monogram Trotteur Beaubourg
Praktikus, kicsi táska, leginkább azoknak, akik csak a legfontosabb dolgokat hordják magukkal. Nekem ez tetszik a legkevésbé a három közül. Kívül egy, belül 4 zseb és tolltartó rész.
Az ára kb. 140 ezer Ft.




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr231374348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása