2009.09.08

Fiú vagy lány?

HorvathL | 2009.09.08 8:00 | 8 hozzászólás


A mai világban annyira háttérbe szorul a maszkulinitás, hogy néha előbukkannak ilyen felvételek, amire az az ember reakciója: ez most fiú vagy lány?
Most ne menjünk bele abba, hogy 20 éve még mennyire elképzelhetetlen volt mindez, és hogy milyen torz világban élünk.
Csak kíváncsi vagyok, mit gondoltok: Ő milyen nemű? Vajon ki lehet Ő?
 


 

A megfejtés: fiú és a Toki Hotel együttesében valami, a neve Bill Kaulitz.

(kép: dlisted)




Címkék: katasztrófa ciki

A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr271367119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini 2009.09.08. 11:01:06

Csúnya lánynak kinéző FIÚ. Valami emo banda frontembere, nem jut eszembe a nevük.

Patrona 2009.09.08. 13:00:54

Ez a bill gyerek a tokijó hotelből, tehát elvileg fiú, bár róla több olyan képet láttam már amin inkább egy helyes kislánynak tűnik, mint egy helyes kissrácnak.

Mondjuk a smink, a nyaklánc és az öv nélkül(vagy egy másik övvel) nem is volna olyan borzasztó.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.09.08. 13:10:06

@Patrona: én még a cipőjéről sem tudom eldönteni, hogy női vagy férfi?
most már azért nekem is egyértelmű, de nézegetnem kellett egy jó darabig, amíg leesett. :)
@Gemini: igen, a tokió hotel. azt hittem, ők már nem is léteznek :)

Patrona 2009.09.08. 13:19:41

@horvath911: Mondjuk a cipő határeset, mert nem látszik a szára. Lehet egy női csizma, vagy egy ilyen fazonú férfi félcipő is akár.

Egyébként ajánlanám figyelmedbe még a noel fielding nevű angol umoristát, róla is nehéz néha megmondani, hogy akkor most mi is van. Amúgy nekem nagy példaképem, már ami az öltözködést és a stílust illeti:-)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.09.08. 13:32:56

@Patrona: jahjj az mekkora arc az az ember! :)
az IT Crowd-ban láttam csak, de szakadtam rajta (is)!!!

Patrona 2009.09.08. 13:56:10

@horvath911: Alap arc. Itt van róla egy jópofa kis dal, sok képpel:-)
www.youtube.com/watch?v=cvv-HNroM-o

És nézegess mighty boosh jeleneteket a youtubeon, zseniális az a sorozat, meg a figura is akit noel alakít.

iammisterlondon 2009.09.08. 21:54:03

Pont, hogy 20-25 éve is elképzelhető volt ez a stílus. Ennél sokkal durvább dolgok mentek akkoriban.
The Informers című filmben van is egy kis ízelítő. A film tavalyi most jött ki DVD-n, Brett Easton Ellis könyve alapján (ő írta az Amerikai Pszichót is).

Persze, ettöl függetlenül undorító.

WatchMeWalk 2009.09.09. 10:01:03

szerintem egyik sem...
süti beállítások módosítása