2009.09.07

Ki Magyarország legstílusosabb férfija?

HeStyle | 2009.09.07 16:05 | 10 hozzászólás


Megpróbáljuk a lehetetlent!
Keressük a legjobban öltözködő, legstílusosabb magyar férfit. Igaz, ami igaz nincs túl sok potenciális jelölt, de nagyon kíváncsiak vagyunk arra, hogy Ti mit gondoltok.
Lehet politikus, színész, celeb, énekes, stb. Bárki, aki szerintetek méltó a címre.
Szavazni október 18-ig lehet.

A szavazás végén a szavazók között kisorsolunk 1 db (a nyertes által választott) parfümöt a D&G legújabb illatai közül. Ahoz, hogy nyerhess a szavazáskor meg kell adnod az e-mail címedet is (nem kötelező!).




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr821366088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutyacica 2009.09.07. 16:36:58

ez lehetne ugy, h jelolesek alapjan csinalsz egy toplistat, hozza mellekelsz kepeket, leirast es azokat ujra megszavaztatod?

amugy nem lett volna rossz valami captcha-s megoldas a szavazasnak

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.09.07. 16:41:14

@kutyacica: igen, úgy tervezem majd, hogyha már összegyűlt elég szavazat akkor csinálok majd egy toplistát, amin belül szavazni lehet.

a szavazórendszerekben nem vagyok nagyon otthon, ezt találtam most legalkalmasabbnak. :)
Ha van valami jobb tipped, kérlek oszd meg velem hestyle@gmail.com :)

LuPuS 2009.09.07. 20:21:03

Mennyire leszek megkövezve,de én szerintem
Bochkor Gábor

Hyden 2009.09.07. 22:52:59

Áááá, micsoda ötelet!!! És micsoda díj!!! Emelem kalapom! ;)
Szerintem én vagyok :P
Nem ám! Én Godena Juhász Attilára szavazok :-)

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.09.07. 23:17:37

Basszus ez nehezebb, mint gondoltam :D nem jut eszembe senki, de gondolkodom rajta, és ha beugrik valaki akire szívesen ráaggatnám a fenti jelzőt, akkor szavazok.

LuPuS 2009.09.08. 09:34:40

@Hyden: Politikus, színész, celeb, énekes kategóriából melyik vagy ?


Magam azért nem jelöltem,mert én feltörekvő saját neméhez vonzódó politikai pályán mozgó,állandó TV és rádió szereplő vagyok.Most jelenik meg a második könyvem a CELEB Zenészekről szól,akik Kannából és Alpakka kanálból szerezték a diplomamunkájukat a Zeneakadémián.

Kérlek benneteket szavazzatok rám és a BKV-s kenőpénzemből juttatok,nektek is!

Gemini 2009.09.08. 11:11:26

Ez konkrét lista nélkül valóban marha nehéz. :S Azért persze parfümbolondként muszáj volt szavaznom. :)

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.09.08. 11:25:11

@Gemini: :) Még várok egy kicsit, hogy több szavazat érkezzen, aztán kirakom, hogy kikre szavaztak eddig és akkor már azon belül lehet szavazni majd.
Csak azért nem akartam egyből listásat, mert nem tudtam volna eleget összeszedni, meg féltem volna, hogy kihagyok valakit... :-)
@LuPuS: :-D Akkor nincs mit tennünk: egyöntetűen megszavazunk Stílusikonnak. :))

Adam Brody 2009.09.08. 15:28:28

Sziasztok!
Grat az ötlethez, ilyennel tényleg nem találkozni máshol...
Számomra annyira egyértelmű volt, hogy amikor megláttam a szavazást, gondolkodás nélkül írtam be a -szerintem vitathatatlanul- legstílusosabb és talán legjóképűbb magyar közéleti személyiség nevét. Én nem tudnék egyetlen olyan híresebb hazai "vetélytársát" sem mondani, aki akár csak megközelíthetné...
Remélem nyerek : )

2009.09.08. 17:38:33

...elkezdődött a kampány - nézzetek szét a politikusok között is......
süti beállítások módosítása