2009.09.04

Napi favorit: Édes élet Dolce & Gabbana módra

HeStyle | 2009.09.04 19:30 | 5 hozzászólás


Egy kis visszatekintés: 2007 februárjában a W Magazine számára Steven Klein fotózta Domenico Dolce-t és Stefano Gabbana-t. A különleges és igen provokatív fotósorozat a Dolce Vita címet kapta. A tervezőpároson kívül Eva Herzigova is szerepel a fotósorozatban.




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr551360125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hyden 2009.09.04. 22:52:24

Kezdem egyre jobban kedvelni őket, pedig távolról sem a kedvenc márkám. A szimpátia oka, hogy végigszagoltam az új parfümkollekciójukat, és a Noah Mills által reklámozott L'amouraeux 6. szerintem az utóbbi idők legjobban eltalált, legfinomabb férfiillata.

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.09.04. 22:57:49

@Hyden: Lehet már kapni nálunk az új illataikat?
Milyen illata van a L'amouraeux-nak? És a másiknak?
Mesélj! :)

Hyden 2009.09.04. 23:05:45

@HeStyle: Nekem mindegyik tetszett, bár az egyik túl édes a másik nem igazán eredeti, szóval nekem a L'amoureaux nyert de olyan szinten, hogy most szerintem meg is rendelem:

www.illatgardrob.shp.hu/hpc/web.php?a=illatgardrob

Egy nagyon tiszta, fűszeres illat, nem tudom semmihez sem hasonlítani, pont ezért tetszik. Azt tudom, hogy egy ilyen illatú emberhez bújnék egy őszi éjszakán...
O:-)

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.09.05. 00:24:11

@Hyden: Köszi! :) Én is megszaglászom őket valamelyik nap! :)
süti beállítások módosítása