2009.09.01

Interjú egy fiatal, magyar modellel: Will

HeStyle | 2009.09.01 15:00 | 5 hozzászólás


Bár még nem olyan régen van a szakmában, már nagyon sok elismerésre és tapasztalatra tett szert a fiatal, magyar modell, Will. Láthattuk őt például az Elle Man magazin egyik fotósorozatában, de nagyon sok helyen szerepelt már ezen kívül is.
Ha többre is kíváncsiak vagytok Will-el kapcsolatosan, akkor ne hagyjátok ki a Vele készült rövid interjúnkat!

-Mikor kezdtél el modellkedni? Hogyan indult el a pályafutásod?
Korábban többen ajánlották, hogy ki kéne próbálnom, így pár éve bementem egy ügynökséghez, ahol akkor azt mondták, hogy még korai lenne belevágni, sokat fog változni az arcberendezésem. Így idén februárban tértem vissza ugyanahhoz az ügynökséghez, egy hétre rá elküldtek tesztfotózásra és tulajdonképpen azóta modellkedem. Azt mondanám, magamtól vágtam bele, érdekesnek találom ezt a szakmát.
 
-Mivel foglalkozol a hétköznapokon? Főállású modell vagy, vagy van valami más is, amivel foglalkozol?
Nem, nem vagyok "főállású modell". Bár az lennék. :-) De véleményem szerint itthon nincs is, akire ezt a jelzőt lehetne aggatni. Sőt, nemzetközi szinten is csak a topmodell nőkre és egy-két férfi modellre mondanám. Amúgy az ELTE-n kezdtem el tanulni, de a választott szakot egy idő után mégsem éreztem hozzám közel állónak, így idén ősztől tervezőgrafikát tanulok.
 
-Divatbemutatókat is szoktál válallni, vagy csak fotózásokat? Melyik divatbemutatót/fotózást élvezted eddig legjobban?

Bemutatókra és fotózásokra is szoktak hívni, mindkettőt nagyon élvezem. Bemutatók közül a Stílus Rouge magazin által szervezett release partyval egybekötött show volt a kedvencem, fotózások közül pedig, aminek a legjobban örültem, az az ELLE Man anyag volt, Emmer László fotóssal és Andó Ildi stylisttal.
 

-Külföldön is modellkedtél már?
Idén voltam Párizsban a fashion week-en, de sajnos még csak inkább tapasztalatot gyűjtöttem. Ellenben azt is nagyon élveztem és sokat tanultam.
 
-Hol vásárolsz magadnak ruhákat? Van olyan márka/üzlet, amit hiányolsz itthonról?
Általában a Zaraban és a H&M-ben szoktam magamnak ruhákat vásárolni. Amit itthonról (nagyon) hiányolok, az a Topman, Marc by Marc Jacobs, COS.
 
-Hol láthatunk a legközelebb Téged?
Mostanában nem várható semmilyen megjelenés. De szeptemberben lesz Fonyódi Györgyi kollekciójának fotózása, amit nagyon várok, és ha minden igaz, egy forgatás. Egyelőre ennyi. :-)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr731352771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini 2009.09.02. 16:07:38

Hmm, nem rossz, nem rossz! :) Megnézném 10 év múlva milyen pasi válik belőle. Hány éves a srác?

Gemini 2009.09.04. 16:13:12

@WatchMeWalk: Köszi, akkor jól tippeltem. :)
süti beállítások módosítása