2009.08.28

Hordjon-e ékszert a férfi?

HeStyle | 2009.08.28 12:05 | 3 hozzászólás


Husam El Odeh tervezte ezeket a kiegészítőket a Topman számára, amelyek október 19-től lesznek kaphatóak. Én nem igazán vagyok oda az ékszerekért, főleg nem az ilyen típusúakért, mint amilyenek itt láthatóak. A többségük elégé nőies. Ha muszáj lenne, én inkább valamilyen bőrkarkötőt (pl. MMM) vagy ezeknél férfiasabb kiegészítőket hordanék.
Nektek mi a véleményetek? Ti hordanátok ezeket?
Még több kép a tovább után!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr861343899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2009.08.28. 14:03:19

Szerintem se túl férfiasak (hozzá kell tenni, hogy a fiukák se keltik azt a hűde férfias hatást..)
Apropó ékszer: én a Nomination kollekciójában találtam elég jó cuccokat (Váci utca - Kristóf tér)

ferfiprosti 2009.08.28. 18:46:05

Ez nagyon gáz! Bár hozzáteszem: Én egyébként is csak az órát viselem el (magamon).

balazsman 2009.08.31. 23:27:02

én szeretem a jól megválasztott ékszereket, bár sok múlik azon, ki viseli - pl. itt a fotókon is eleve rosszabbul néznek ki ezen a nyunyó modellen

Szabótamásnál vannak klassz királyjelképes dolgok, meg kardok és címerek - ezeket nagyon bírom
Néha meg egészen váratlan helyeken lehet klassz dolgokra bukkanni: pl. a Twilight merchandiseok között erre a bőr karpántra:
ecx.images-amazon.com/images/I/41ehogcUqPL._SS500_.jpg
süti beállítások módosítása