2009.08.11

Calvin Klein Collection 2009 ősz

HorvathL | 2009.08.11 16:00 | 3 hozzászólás


Calvin Klein kiadta 2009-es őszi kollekciójához készített fotókat.
Szerintem ezek egyáltalán nem jók. Sem a beállítások, sem a ruhák. Túl rideg, túl színtelen, túl unalmas.
A tovább után még több béna fotó.

 

Ez a szemüveg még nem is rossz.

 

 

???!

 

 

Ennek a kabátnak sem jó a szabása.

 




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr951302597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini 2009.08.11. 16:06:30

A fotók uncsik, a szemüveg tényleg nem rossz, és a modell sem, csak a haja gáz. Az az izé meg szerintem tininindzsa teknőc szerkónak jó lenne. :)

Hyden 2009.08.11. 17:21:23

Nekem tetszenek a ruhák és én újra megszerettem a márkát. A ruháikon kívül a kiegészítőik, és ékszereik/óráik egyszerűen gyönyörűek. A parfümökről nem is beszélve. Ezek kizárt, hogy kampányfotók, mert ahhoz túl fantáziátlanok.

Adam Brody 2009.08.11. 23:08:22

A cK a kampányfotók terén egyszerűen verhetetlen, mindig nagyon beletalál;
Hayden: ezek sztem csak szimplán netes katalógusfotók.
A modell szerintem is kicsit jellegtelen, nem "kelvinklájnos" igazán...
Szerintem a cK az egyetlen igazán karakteres amerikai divatmárka.
süti beállítások módosítása