2009.08.08

Trussardi 1911 kiegészítők 2009 ősz

HorvathL | 2009.08.08 14:30 | 3 hozzászólás


Andres Velencoso Segura az arca a Trussardi kiegészítők őszi kampányának is.
A Zara fotóin a modell eléggé előtérben volt, de itt inkább a táskákon van a hangsúly.
Ez a hosszúkás, felül kerek táskaforma nagyon szép, akármilyen anyagból, akármilyen színben jól mutat (mondjuk az arany színűt kissé soknak érzem...).
(képek: fashionisto)
 




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr21296450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazsman 2009.08.09. 17:05:03

ez a nagy férfitáska-mánia nekem erőltetettnek tűnik piaci szempontból, de lehet, hogy Nyugaton totál más a helyzet...

mindenesetre a terepmintás bőröndökért nem adnék ki pénzt :)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.08.09. 21:46:26

@balazsman: a terepmintás nekem sem kéne
de én most elég sokat mászkáltam nagy táskával, és teljesen jó, bár néha furán néztek, de nem izgatott..

Gemini 2009.08.11. 15:48:53

Hú, de jó a helyszín! Ezek a táskák már szerintem túl nagyok minden napos használatra. Szerintem nem is arra szánták, hanem pl. hétvégi kiruccanásra, vagy bármilyen utazásra, ahova csak pár cucc kell, nem egy egész bőrönd. A terepmintásak és az arany szörnyűek, a többi viszont ok.
süti beállítások módosítása