2009.07.31

A 2009-es nyár 5 legkeresettebb férfi színésze

HorvathL | 2009.07.31 11:35 | 12 hozzászólás


Az examiner magazin összeállított egy listát, melyen a 2009-es nyáron a legfontosabb filmszínészek találhatóak. Nézzük, kik is kaptak helyet!

5, Hugh Jackman
Az Xmen: a kezdetek sztárja, aki énekelni és táncolni is tud, és mostanában választották meg a legszexibb férfinak a bolygón.

 

4, Shia Labeouf
Az egyik legújabb sztár, a Transformers filmek főszereplője. Színészi képességeit bizonyította Billy Bob Thornton és Harrison Ford mellett is. Mondjuk ezzel vitatkoznék.

 

3, Christian Bale
A vegetáriánus színész több jótékonysági szervezet tagja is egyben. 13 évesen kapta első nagyobb szerepét az Empire of the sun című filmben. 35 éves és megnyerte a People's choice award-ot is.

 

2, Robert Pattinson
Az Alkonyat félénk sztárja két lábbal jár a földön, többek között ez is teszi őt szimpatikussá.

 

1, Chris Pine
A Star Trek film energikus hőse egyben intelligens is. Azt hiszem, egy mondatát érdemes megjegyeznünk: "Nem tudjuk mindig irányítani a helyzeteket, amibe bekerülünk. De különböző módon tudjuk őket szemlélni. Ennyi választásunk mindig van..."

 

Ti egyetértetek? Láttátok a filmjeiket?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr421279313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2009.07.31. 13:15:43

Jackmenről csupa jót hallani.
Shia Labeouf sokat vágott maga alatt szerintem a Tr2 vel.. (elég gagyi volt - ellenben mondjuk a disturbiával)
Bale elég beteges, szerintem valami el van kattanva nála. (viszont jó színész )
Twilighték elég gagyik voltak, de Pattinsonban pozitívan csalódtam.
Chris Pinet nem ismerem.. :S

The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.07.31. 13:43:51

@weinie4: nekem bejött a Twilight, de vámpírként jobban tetszik Pattinson :D

Hugh-nak és Christian-nak örülök... de inkább a külső miatt :D (elég felületes hozzáállás) :-D

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.07.31. 14:06:31

én mindegyik filmet láttam, amik miatt idekerültek és legjobban a Star Trek tetszett. hát, nem vagoyk büszke rá, de olyan jó filmet régen láttam már, mint az. szerintem amúgy bénaság az egész, de tök menősre megcsinálták, aki teheti, nézze meg :)
TR2 hosszú volt és nagyon kis gagyi
a Terminátor 4-ben Bale atom-brutál idegesítő volt, örültem volna, ha a végén nem... :D
a Twilight langyos
az Xmen meg hát.. nem az én világom :)

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2009.07.31. 14:27:45

Jackman és Bale rajongó vagyok évek óta, mindkettőt ritka jó színésznek tartom, sokoldalúak, izgalmasak, dekoratívak... Bale mondjuk szerintem nem normális. Shia jöhet, van benne potenciál, és ki nem csinál gagyi blockbustereket? Chris Pine-t nem ismerem, a Star Trek tetszett. R. Patt kifejezetten idegesít, a Twilightot végigszenvedtem, de valószínűleg nem én vagyok a célcsoport.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2009.07.31. 16:08:43

@Virgogirl: Egyetértünk, bár Jackmannél győz a sárm is. Szerintem Bale jobb színész, de van valami abban, hogy nem normális...

Hyden 2009.07.31. 22:54:02

Jackman-t én kedvelem, de pont nem az X-man filmek miatt. Shia édes volt mint gyerekszínész,de elég hirtelen jött ez a férfias váltás, és nekem most ő emiatt egy szakállas gyerek :S Pattison fujj, Bale pedig nagyon jó. Pine-t még semmiben nem láttam, de a Star Trek-et most megnézem :)
Én Rupert Grint-et is szeretem :)

content6.flixster.com/photo/98/82/62/9882620_gal.jpg

Werity (törölt) 2009.08.02. 08:52:42

Na gyerekek ! Nézzétek meg a Közellenséget és olyan Christian Bale rajongók lesztek, mint a csuda. Én eddig nem tudtam, hogy Bale-t szeretem, de látnom kellett, ahogy a filmben lejátszotta a vászonról Deppet, nem kicsit, és rájöttem, hogy ez a pasi tud, nagyon tud!!!

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.08.02. 13:05:06

@Werity:
énis meg akarom nézni csak időt kéne találnom rá :)

Werity (törölt) 2009.08.03. 21:30:58

@horvath911: hát nézzed, de nagyot fogsz csalódni! De a lövöldözős, autósüldözéses jelenetek nagyon jók dolby-ban:-D

ddevil 2009.08.04. 03:42:13

Talán.
Nem.
Nem.
Nem.
Nem.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.08.04. 11:26:14

@Werity: ajánlod és akkor csalódni fogok? :D

@ddevil: kifejtenéd bővebben? :)

Dorsz 2009.08.04. 18:19:46

Hugh Jackman, purrrrrrrrrr. B)
süti beállítások módosítása