2009.07.24

Alexander Wang basic férfiaknak (előzetes)

HorvathL | 2009.07.24 15:20 | 9 hozzászólás


Alexander Wang-nak már majdnem olyan egyedi stílusa van, mint Lagerfeldnek. Fő stílusjegye az egyszerűség és a pólók, tanktop-ok viselete, akár hétköznap utcára. A nők rajonganak az egyszerű topjaiért, amelyekben mindig van valami egyedi. Azt hiszem, ez a basic férfikollekcióra is jellemző (lesz).
 

Azt hiszem, a modell nem a legjobb választás, és a cipő sem. De a felsők tetszenek. Mivel ez egy előzetes basic kollekció, ezek elnézhető dolgok.
(via style.com)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr161265954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.07.24. 19:30:50

...nekem ez túl szürkének tűnik...vagy nem az?...és már annyira basic, hogy még talán egy apró logo sincs rajta...hozzá sem érnék ezekhez egy áruházi pulton, hacsak nem lenne a brand négyzetméteres táblája fölötte...a hoodyban meg tényleg semmit nem vélek felfedezni - tán az alapanyag?...meg kéne tapizni...

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.07.24. 19:59:45

@ton-ton: meg kell várni a normális kollekciót, biztos vagyok benne, hogy jobb lesz. remélem.

2009.07.24. 21:06:32

...nem hinném, hogy néhány effect-szín bevitelén kívül lenne igazi változás...nyilván ők is, mint bárki más a szakmában az első NEW COLLEKCTION"-t mintegy felmérésként használják...és ha látják, hogy nagyon szar, még bele lehet valamit kavarni...

Hyden 2009.07.24. 23:05:02

Hát én lehet hogy hülye vagyok, de egyedül a cipő tetszik, mert az pontosan ugyanolyan Vans Chukka, mint ami nekem van. A legszebb fazonú és legkényelmesebb cipő amit valaha vettem magamak. :)

balazsman 2009.07.24. 23:05:46

nincs a modellel semmi baj, a tervező a béna, hogy GAP-et másol...

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.07.24. 23:11:13

@Hyden: nem vagy hülye :) a göris cipővel nincs bajom, de ehhez nem annyira illik szerintem.

@balazsman: jó, elismerem, semmi egyedi nincs benne ..de annyira fáááj ezt leírni :D mert szerintem Wang nagyon jó

balazsman 2009.07.24. 23:29:38

@horvath911: az a baj, hogy láttam pár képet Alexanderwangról, és egyrészt kirázott tőle a hideg )ilyenkor már az is nehezen tud tetszeni, amit tervez) másrészt mindegyik képen ugyanazt viselte - ez mondjuk szokás a híres tervezőknél, de nekem nem lett tőle hitelesebb

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.07.24. 23:34:10

@balazsman: Lagerfeldet is mindig ugyanabban látni :)
neki ez a laza pólós cucc a stílusa.

balazsman 2009.07.24. 23:55:34

@horvath911: tudom, azért is írtam... sőt, régebben JPG is mindig matrózpólóban volt látható, és Tom Ford sem öltözik változatosan, Armaniról ne is beszéljünk
Valentino-n és Ferrén is mindig elegáns öltöny van, Kenzon-n meg valami zsákruha
talán Galliano a legváltozatosabb, de szerintem csak a többieket akarja ellenpontozni :)
süti beállítások módosítása