2009.07.19

Robert Pattinson vs. Taylor Lautner

HeStyle | 2009.07.19 11:30 | 28 hozzászólás


Robert Pattinson és Taylor Lautner az Alkonyat című film által lettek világsztárok és tinibálványok. Eddig leginkább Robert Pattinson rendelkezett nagyobb rajongótáborral (amit főleg lányok alkotnak), de mivel a film következő részében nagyobb szerepet kap Taylor Lautner is, az ő rajongótábora is igencsak meggyarapodott.
Én igazából nem értem ezt a nagy őrületet körülöttük, de persze én nem vagyok lány.. :)
Ezért titeket kérdezlek:
Robert Pattinson vagy Taylor Lautner?
Vajon miért rajonganak értük milliók?

Robert Pattinson:

Taylor Lautner:




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr1001254095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nothing.at.all (törölt) 2009.07.19. 12:59:21

a szerep miatt.
Robert Pattinson a tökéletes férfi a szerepében.
ember feletti erővel és kinézettel bír, a kiválasztott nővel mégis gyengéd, megvédi mindentől, és ki meri fejezni az érzelmeit.:)
azonkívül a kiválasztott lány sem külsőleg, sem belsőleg nem különleges, sőt visszahúzódó.
ez minden tinilány álma.
az új részt nem tom miről szól, de gondolom hasonló sztori.

Tito Puente 2009.07.19. 13:12:40

Gyantázott mellkas és has, szerintetek ilyen egy igazi férfi? :S

NewBornLOver · http://ephemeronxoxo.wordpress.com/ 2009.07.19. 13:12:52

robert pattinson a edward cullen szerepe miatt az ideális férfi. ha megnézzük az interjúkat, pláne azokat aahol számos rajongó is jelen van, egyértelműen látszik, hogy mennyire visszahúzódó és fogalma sincs arról, hogy miért szeretik ennyire. taylor viszont rendkívűl nyitott, ráadásul amióta ilyen szépen kigyúrta magát az önbizalma is megnőtt.
egy 10-15 év és érett féfiként mndenkit levesz a lábáról.
pattinson melankoliks, gyötrődő, önmarcangoló. ha nem vigyáz akkor sajnos felörlődhet a hollywoodi lidércnyomásba.

NewBornLOver · http://ephemeronxoxo.wordpress.com/ 2009.07.19. 13:19:25

különben az is igaz, hogy az írónő nem egyszer olyan szavakat ad a karakterek szájába, amit egy férfi soha nem mondana. kíváncsi leszek a 2. filmre, mert ugye férfi a rendezője. míg az elsőt nő rendezte.

Énbagoly 2009.07.19. 13:29:26

@nothing.at.all: igazad van. Szerintem is minden tinilány akarna magának egy saját Edwardot. Már nem vagyok tini, de még én is. :)
Olvastam az összes könyvet, úgyhogy a második rész után biztos, hogy Taylornak is jóval nagyobb rajongótábora lesz. :)
A post írójának pedig: biztos te is rajongtál már -legalább egy kicsit- valamilyen ismert és híres nőért. Hidd el a lányok sem jobbak. Csak mostanában már sokkal nyíltabban mutatják ki a rajongásukat. :)

Lord_Cica (törölt) 2009.07.19. 13:46:26

Hmm nem a legjobb fotók. Nekem a vámpír arca tetszik jobban, bár a várfarkasnak jobb teste van ;) (összességében inkább a vámpír)

Kopiás Attila Steve 2009.07.19. 14:01:49

Fantasy/horror rajongó pasiként engem nyilván nem fogott meg sem az Alkonyat, sem Pattinson, viszont tudtam, mit várhatok tőle és azt is kaptam: egy romantikus tinifilmet tinisztárral. Nyilván nem én vagyok a célcsoport, fantasyként értékelhetetlennek is tartom a filmet, de gondolom arra jó, hogy a műfajt eddig távolról kerülő lányok számára is megnyissa a témát. A szereplő meg... Szerintem tipikusan az a "minden tinilány álma", ami abból indul ki, hogy egy "ideál" nem létező ember önálló egyéniséggel és célokkal, hanem úgy lett megteremtve, hogy az álmodozók igényeit kielégítse. Ilyenek a nőideálok is, szóval szavunk nem lehet.
Az meg, hogy színészként milyen, majd elválik. Attól még mert valaki szépfiú, simán kinőheti magát ha megfelelő szerepeket kap. Legalább féltucat olyan színészt tudnék mondani, aki kategória-szerepei és megjelenése alapján nagyon nem jött be, de aztán láttam pár komolyan szerepét és azóta bírom.

Hyden 2009.07.19. 14:33:01

Egyik rondább mint a másik. Pattison-on több szőr már el sem férne, a másik srácon meg a szép felsőteste sem dob semmit. A Twilight-ot nincs az a pénz amiért megnézném...

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2009.07.19. 14:34:16

Én sem vagyok tini. Érdekes lenne a választás, mert Robert csak vámpírként jön be Taylor viszont hosszú hajjal ütősebb volt - mivel én is olvastam az Újholdat is, így feltételezem a lányok lassan érte is rajongani fognak...
a film a trailer alapján be fog jönni...de majd meglátjuk (a vak is ezt mondta) Könyv után mindig más...

Nem tudok dönteni, nem tudok dönteni... nah jó legyen az indián srác... :-)Nagyon szép a teste.

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.07.19. 15:06:54

Aki nem ismeri a sztorit, az a képekből választ. Aki igen, az meg úgyis a szereplőkből, szóval neki bármelyik két random szépfiút kitehetnéd, mindenképpen a kedvenc szereplőjére szavaz majd :-)

fénycsepp 2009.07.19. 15:16:57

így van, ha egy másik szépfiút választottak volna a 2 szerepre, azokért ugyanígy rajongtak volna a tinikislányok milliói...

bakker, de kár, hogy nem nekem szembe jutott, hogy TINI vámpírkönyvet írjak :D

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2009.07.19. 15:46:46

inkább Taylor. Amúgy ez kábé a tökéletes tinilány-film. Ki ne vágyna arra, hogy semmi előélettel küzdjön érte a környék két legmenőbb bikája?

SweetCandy 2009.07.19. 16:34:05

Tini már nem vagyok, de Robertért odavagyok:-)
Nekem nagyon tetszett az első rész, már a könyveket is beszereztem:-)
@nothing.at.all: "Robert Pattinson a tökéletes férfi a szerepében.
ember feletti erővel és kinézettel bír, a kiválasztott nővel mégis gyengéd, megvédi mindentől, és ki meri fejezni az érzelmeit.:)
" Erről van szó, ezért rajonganak érte:-)

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.07.19. 17:00:14

@SweetCandy: ez nem Robert Pattinson, hanem Edward Cullen :-D

Deena 2009.07.19. 17:04:50

Szerintem mindkettő randa :D

Bicska Maxi (törölt) 2009.07.20. 13:45:53

@Tito Puente: Én spec. ki nem állhatom a szőrt. Úgyhogy amit látok, az tetszik! ;)
De ízlések és pofonok! :P

Bicska Maxi (törölt) 2009.07.20. 13:49:11

@Vaszilisza:Szerep szerinti választás: A könyveket végigolvasva, és főleg a 3.rész az Eclipse után, abszolút Edward a nyerő, bár én már a helyében rég kinyírtam volna az ellenfelet,mégha annyira nem is szeretné megbántani Bellát. De hát ő az oka mindennek, mer egy picsaaaaaaa! :D
Két pasit rángatni a pórázon nem szép dolog, mikor tudja,hogy mindkettő rohadtul oda van érte!

szedrecske 2009.07.21. 16:42:28

nekem egy edward nem kellene. mindent megad, sosem ellenkezik, túl unalmas. :D de rob, különc, laza, borostás, nemtörődöm, vicces. szóval nekem nem a szerep jött be. tök jó volt elolvasni, de én nem vagyok egy Bella típus.:D

szedrecske 2009.07.21. 16:44:41

jajj még a szőrös témához annyit, hogy szerintem tök jó, hogy rob nem egy 14 éves ki csupasz béka, mint az a másik gyerek! nekem bejön a szőr! éljen rob a naturalista! :D

ddevil 2009.07.22. 03:14:52

Nem vagyok tini, nem láttam a filmet és rettenetesen irritál mindkét arc. Nemtom, van bennük valami nagyon visszataszító.

Divatmama · http://www.sokkolodivat.blog.hu 2009.10.17. 21:09:55

Sztem ez a Robert Pattinson elég helyes, a másik nem ok.

renifms 2009.10.24. 23:07:14

Szerintem egyértelműen Robert, ha nem szerepelt volna a Twiligtban akkor is ő lenne a kedvencem. Persze mint Edwardért is rajongok, de nem csak a külső.Persze tudom minden tini álma ez,de kit érdekel. A könyv mind nagyon jó,a film már nem akkora durranás.Taylor inkább az a ,tökéleteshapsivagyokéseztpontosantudom, karakter. Bár kinek ne tetszene?A Twilightban nem volt vmi nagy cucc a szerepe, azzal a hosszú síros hajjal, de New Moon-ban ledúrták a haját, felszedett 10kg izmot,legyantázták és ő lett az eszmyényi pasi.

Petra.. 2009.11.26. 19:46:52

Ha már így szavazásra bocsátottad a dolgot.. Nem vagyok oda Edward fakó bőréért, sőőt a feje se tetszik. Maradok a szép barna izmos testnél, és azoknál a szép szemeknél, a mosolyáról már ne is beszéljünk. :) Jacob-ra szavazok! :)

Rebelde 2010.06.28. 12:42:49

figyelem!edward nem létezik, kitalált személy!:))

tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2010.07.12. 22:08:45

egyértelműen "patiszon"
valahogy van benne valami a való életben is

Gaddemon 2010.07.14. 11:27:03

Az indiánnak nagyon jó teste van, Pattinson meg széparcú :)

katie333 2010.08.05. 16:00:06

őszintén szerintem túlsokra becsülik a színészeket...
(tény,hogy elég jó film...)
de ez csak egy film!aztán nagyobbra tartják őket,mint egy feltalálót!érdekes...
Én mondjuk úgyvagyok ezzel,h Pattinson-t nem csípem meg a nőjét se...mert azt hallottam,h aztmondták,h "Magyarországon az emberek nagyképűek és beképzeltek!"...
Érdekesnek tartom főleg,h a mi magyar színészeint nem úgy vonulnak végig eggyetlen egy film miadt egy "vörös"szőnyeges partin mintha ők lennének a világ legtökéletesebb emberei!!!...érdekes...
de am Taylor
süti beállítások módosítása