2009.07.15

Milyen szemüvegkeretet válasszunk?

HorvathL | 2009.07.15 15:31 | 8 hozzászólás


Akinek szemüvegre van szüksége annak sok szempontot kell figyelembe vennie a keret kiválasztása során. Fejünk formája a leglényegesebb - ehhez passzoljon a keret, ne álljon el túlságosan. Mostanában inkább szögletes keretek kaphatóak, így a forma adott. De hogy színben milyen legyen, az nehezebb választás. Tippjeinkkel megpróbáljuk megkönnyíteni a dolgot.

Keret a hajszínünkhöz:

  • szőke hajhoz átlátszó vagy világos keretet válasszunk
  • barna hajhoz sötétebb műanyag vagy fém keretet válasszunk

     
  • vörös hajnál mindegyik jó, de a fehéret és sárgát kerüljük (tehát ilyet neˇ)

Keret a szemszínhez:

  • barna szemhez bármit választhatunk, mindennel jól mutat (de pl. barna kerettel olyan "semmilyen")
  • zöld szemhez barna, lila, khaki színű keretek ajánlottak
  • a kék szemet a sötétlila, narancs és bordó emeli ki leginkább
  • világosbarnához nagyon jól megy a lila, bordó, arany és sötétzöld
    (képek: lenscrafters.com)



Címkék: tipp vogue szemüveg d&g

A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr521247639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini 2009.07.15. 15:45:34

Se szemüveges nem vagyok, se pasi, de tök jó, kis hasznos ez a poszt! :)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.07.15. 15:49:10

@Gemini: énsem vagyok szemüveges, de remélem vannak ilyen olvasóink :) vagy ha nem most, majd egyszer hasznosak lehetnak ezek a tippek :)

The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.07.15. 19:40:19

Én csak pasi nem vagyok, szemüveges kicsit (csak ritkán hordom, sorozat nézéshez, meg moziban) szőke haj, kék szem: rózsaszín D&G keret :-)

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.07.15. 19:57:32

@The Strange: :-) én pasi vagyok, és nekem is csak olvasáshoz kell. (kéne, mert mindig elfelejtem magammal vinni). Nekem fekete Gucci van.(szőkésbarna haj, zöld szem.) Hát lehet, hogy nem éppen áll jól... ??!! :-) de a világos keret nem tetszik.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.07.15. 20:03:29

@HeStyle: a fekete keret az dzsóker ha barna a hajad, akkor teljesen mindegy ám :) a zöld szemhez meg csak azokat írtam, amik a legjobban kiemelik a színnel. de a fekete az teljesen jó :)
@The Strange: szőkéken áll egyedül jól a rózsaszín, azt lehet, ki is felejtettem :) de világosnak elmegy ;)

The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.07.16. 09:44:23

@horvath911: majd elviszem Veszprémbe, és megmutatom, hogy valóban jól áll-e :D nem szeretem hordani, mert olyan okostojás fejem lesz tőle :S és rájöttem, hogy nem is körben van rajta keret, csak felül

Werity (törölt) 2009.07.18. 05:32:30

@The Strange: nekem is kék szem, szőke haj és rózsaszín szemüveg:-)!!!!!De nem műanyag, hanem fém!

am fiúk, nekem már a lányoknál is gáz a vastag szárú szemüvegkeret, a fiúknál meg, hogy finom legyek enyhén metrosex, de akkor még csak nagyon finoman fogalmaztam.
Soha nem tetszett a vastag szárú, amikor fényorát érte, akkor is utáltam...

Norbi-wan 2012.02.24. 21:53:56

Én hasznát vettem ennek a kis cikknek,születhetne több hasonló is.
süti beállítások módosítása