2009.07.15

Tetszik/Nem tetszik? - Kanye West neonsárga cipője

HeStyle | 2009.07.15 18:27 | 4 hozzászólás


Meglepődve láttam, hogy Kanye West nem a saját Louis Vuitton cipőkollekciójából, hanem Neil Barrett tavaszi kollekciójából választott magának cipőt. Méghozzá egy neon (vagy UV) sárga cipőt. Szerintem nem rossz a cipő, de sajnos Kanye még mindig nem a kedvencem... (Pedig ezen a fotón nincs is rosszul felöltözve) Nektek mi a véleményetek?
Tetszik / Nem tetszik?

A képen látható Neil Barrett cipő:




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr991247950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.07.15. 20:06:11

meglepődtem, de nekem most tetszik a szerelése..
mondjuk hogy belekössek valamibe, ha már a cipő neon színű akkor a pólót is annak kellett volna választani!

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.07.15. 20:12:35

@horvath911: igen, nekem is bejön a szerelése. csak ő maga annyira ellenszenves.. :-)

2009.07.15. 23:23:43

...nője valami rémes a be-nem-fűzött bakancsával....legalább a csaj haja lett volna szintén neon, hogy alliterálhasson ezzel a surranóval...

Hyden 2009.07.16. 00:01:53

Még mindíg utálom. A cipője viszont jó. Én valami bézzsel venném fel...
süti beállítások módosítása