2009.07.11

Órakörkép férfiaknak

HeStyle | 2009.07.11 12:50 | 12 hozzászólás


Egy jó és stílusos óra feldobhatja az egész megjelenésünket.
Természetesen nem mindegy, hogy milyen ruhához, milyen órát hordunk. Vannak órák, amelyek mindennap hordhatóak, de vannak olyanok is, amiket csak alkalmakra érdemes felvenni. Nekem a bőrszíjas órák jobban tetszenek, mint a fémszíjasok, bár én igazából nem vagyok nagy órahordó. Mondjuk egy U-Boat-ot szívesen elfogadnék. Vagy az árát.
Innen nekem néhány D&G és Boss modell tetszik. De persze azért nagyjából mindegyik nagyon szép (kivéve talán az Adidasokat).
Nektek mi a véleményetek?

Armani Exchange:

Hugo Boss:

D&G:

Diesel:

DKNY:

Ed Hardy:

Emporio Armani:

Lacoste:

Police:

Adidas:

Andy Warhol:

U-Boat:




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr71239801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hyden 2009.07.11. 17:07:24

Órából csak a klasszikus fazonok tetszenek, mint mondjuk ez:

www.redfingerprint.com/image/watches/CK_00/CalvinKleinK7621107_big.jpg

Vagy nagyon különleges, mint ez:

brand-n-style.com/images/Calvin%20Klein%20Watch%20K3426409.gif

Bár őszintén szólva az utóbbinál nemtudnám megmondani a pontos időt :)

2009.07.12. 16:09:08

...a bőr szíjas armanikból bármelyiket szívesen venném bárkitől meglepetésként...ezeknek csak az a hátrányuk, hogy macerás dolog állandóan le-felvenni kézmosáskor - van ugyan, amelyik vízmentes bőrszíjjal rendelkezik de én nem bízom ezekben: volt nekem is: majdnem annyiba került, mint egy óra, de így se bírt ki mindent...
...nem is értem hogy kerülhetett órák közé az Ed Hardy?....ezek csak karikatúrák...ilyet csak az vegyen a nagy lóvékért, aki már nem tudja mivel túlöltözni a partikon a szintén elmebeteg haverjait...

2009.07.12. 16:11:20

@Hyden:
...szerintem 10:08, de egyeztessük az óráinkat...de szerintem ez női óra, neeeem?...

Hyden 2009.07.12. 20:54:55

@ton-ton: Hát lehet, hogy igazad van, de úgy emlékszem, hogy férfi. Minden esetre vagyok olyan elvetemült, hogy felvegyem, ha női is... :)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.07.12. 20:59:30

@Hyden: @ton-ton: Ed Hardy borzasztó! csicsamester. szerintem full közönséges mindene.
a D&G-k, DKNY bőrszíjas, meg talán a Police-ok tetszenek
jó hogy felhoztad a témát hestyle kéne egy jó óra :)
majd ha lesz hozzá "kedvem" elmegyek venni :)

2009.07.12. 21:10:42

@horvath911:
...ne szarozz - vegyé egy rendes Breitlinget, sokat nem fox tévedni, a jobb éttermekben, meg boltokban meg lehet, hogy előre is fognak köszönni.... :):):):)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.07.12. 21:29:45

@ton-ton: :D hát igazad van, nem éppen a designer órákra gondoltam. szerintemis érdemesebb igazi "órás" cégtől vásárolni!

2009.07.12. 23:17:39

...tessék itt egy igazi "órás" cég ajánlata..nagykerár...igaz kínai nagykerár, de óccsó....őrült kiváncsi lennék, hogy ezek leestek-e a teherautóról, vagy remek másolatok...ha te is rendelsz, beleszállok a shippingbe, hogy annyival is olcsóbb legyen...
8^])
www.dhgate.com/new-original-tag-heuer-slr--black/p-ff8080811fcbe487011fcf0c4cec473c.html

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.07.12. 23:29:57

@ton-ton:
:)
hát, ezek biztos, hogy csak replikák, de nem tűnnek rossznak!
még nem gondolkozom ilyenben, de ha igen szólok.

2009.07.12. 23:45:48

...eldobtam az agyam, mikor az előbb elolvastam: Don Ed Hardy eredetileg tradicionalis japán tattoo művész, valamint test-feső és festőművész volt Dél-Californiában...megteccett valami agyamentnek és megvette a stílust és a nevet...

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.07.29. 16:34:11

Ezek közül nekem egyik sem tetszene igazán, játékóra hatású a legtöbb... :(

Egy férfi meg hordjon tisztességes órát... :D
süti beállítások módosítása