2009.07.09

Újra divatba jön a szakadt farmer?

HeStyle | 2009.07.09 16:00 | 6 hozzászólás


A divatházak 2010-es tavaszi/nyári kollekcióit elnézve nagyon úgy tűnik, hogy
a szakadt farmer ismét divat lesz. Láthattunk olyan farmert, amin egy-két szolid szakadás
volt, de láthattunk olyat is, ami szinte csak szakadásból állt..
Én személy szerint nem vagyok híve az "ultraszagatott" farmernek, de az olyan, amin
csak néhány kisebb szakadás van, nem rossz választás egy fehér pólóval a hétköznapokon.
Nektek mi a véleményetek a szakadt farmerről?

Boss Orange:

Junya Watanabe:

Dsquared2:

Dolce & Gabbana:

D&G:

Diesel:

G-Star:

Levis:




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr751235586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2009.07.09. 17:36:33

A Junya Watanabe klassz. A full szakadt nekem sem tetszik, de én most is egy pici szakadásos vékony középkék farmert viselek az Armani Jeanstől. Nem elegáns, de nekem sem a munkám nem köt ilyen téren és lazább napokon szerintem teljesen okay, mind a férfiakon, mind a nőkön. Aranyközépút...

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.07.09. 23:03:47

@janettaylor: igen, ez így van. nekem az egyik világos farmerem ment tönkre és szétszaggattam, és szeretem. tornacipővel hordom :) meg egy feliratos pólóval.

2009.07.10. 15:13:36

...hányinger ez a trend...eddig is untam, de most jönnek megint vissza....fenti képek közül figyelemfelkeltő a szandál+zokni, valamint a szakadás-alá-fekete-harisnyanaci megoldás...beszarás, hogy a Lévisz is az intim módra szaggatott cuccal akar visszakapaszkodni..

2009.07.10. 15:19:05

...hányinger ez a trend...eddig is untam, de most jönnek megint vissza....fenti képek közül figyelemfelkeltő a szandál+zokni, valamint a szakadás-alá-fekete-harisnyanaci megoldás...beszarás, hogy a Lévisz is az intim módra szaggatott cuccal akar visszakapaszkodni..

Gemini 2009.07.10. 16:02:15

@janettaylor: Nekem is a Junya Watanabe tetszik. :) Az enyhén szakadt farmerek nekem tetszenek, vagány,laza,fiatalos szerelés,de a D&G-khez hasonló mértékben szétcincáltak már nem tetszenek.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2009.07.10. 16:59:42

@Gemini: Annak olyan jó színe is van...
D&G már borzasztó kategória szerintem. :-S
süti beállítások módosítása