2009.07.04

Napi csúfság: Bottega Veneta nagypapa szandáljai

HeStyle | 2009.07.04 12:15 | 4 hozzászólás


Azt nem vitatja senki, hogy Bottega Veneta 2010-es tavaszi/nyári kollekciója volt az egyik legkiemelkedőbb a milánói divathéten, de:
Ezek a lábbelik borzasztó rondák. Csúnya a talpuk és leginkább a buszsofőrök és nagypapák szandáljaira hasonlít.. (Persze ők fehér zoknival is kiegészítik a szettet, de az már másik téma.. :)
Vagy csak nekem nem tetszik? Nektek mi a véleményetek?
 




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr991225640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazsman 2009.07.04. 15:27:47

nekem tetszik, szerintem jól néz ki - férfias, nem sportos, hanem városiasan igényes a tervezés.. talán a talpa túl vastag kicsit. Doc Martens, Camper - tőlük mondjuk könnyebben-hamarabb elfogadnánk

amúgy ez igazából nem szandál, hanem sok helyen nyitott cipő :)

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.07.04. 15:31:01

@balazsman: nem is tudom... olyan otromba benyomást kelt.. vagy nem tudom.
Én valahol azt is olvastam, hogy ezek "gladiátor" szandálok.. :)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.07.04. 21:06:24

@HeStyle: gladiátor?? :D
a talpa rontja el, az nagyon böszme!

balage28 2009.07.09. 11:18:46

szandáááál ???

kizárólag (szép) női lábon...
süti beállítások módosítása