H&M x Maison Martin Margiela: Íme a lookbook!
Nincs már olyan messze november 15-e, amikor a H&M és a Maison Martin Margiela együttműködéséből született kollekció debütál majd, így nem meglepő, hogy sorra érkeznek a hírek a kollaborációról.
Nemrég jelent meg a H&M x Maison Martin Margiela kollekció férfiakat érintő kínálatának lookbook fotósorozata is, mely, hogy teljesen őszinte legyek Veletek, engem nem igazán csigázott fel. Már a tegnap bemutatott első kampányfotó után is volt némi hiányérzetem, de most látva egy kicsit több mindent is a kollekcióból, ugyanez az érzésem. Hiányzik valami plusz, valami egészen más, amire én számítottam. Azt a bizonyos, oly jól ismert "MMM-féle" különlegességet nem nagyon látom a fotókon és az azokon szereplő összeállításokon.
Persze ne ítéljünk elhamarkodottan, hiszen egy kollekciót fotókról nem igazán lehet megítélni, én már nagyon várom, hogy élőben is láthassam a kollaboráció eredményét és remélem, hogy személyesen teljesen más szemszögből látom majd a kínálat darabjait.
Nektek mi a véleményetek?
Hogy tetszik a lookbook?
Folytatás a TOVÁBB után!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
goodjohnwin 2012.10.25. 23:25:15
Tehát amint meghallom, hogy a Váci utcai bolthoz oda kellene menni kora reggel, hogy jusson ezekből a vacak kínai szarokból (mert hiába a "neves tervező" címke, azért ez a kollekció is délkelet-ázsiában készül), azonnal felröhögök, és a másik oldalamra fordulok az ágyban.
Vannak cégek, ahol nem spórolják le azt a pár órát, amíg a marketingesek kiszámolják, mekkora gyártás kell ahhoz, hogy a teljes szezonban kapható legyen az adott készlet ÉS emellett még normálisan is néznek ki a cuccok. Ezeknél a cégeknél fogom én otthagyni a pénzem, a sok konzumidióta (már elnézést, de ezen a szinten nincs más kifejezés) meg boldog lehet, hogy a Hennes & Mauritz tulajdonosait/részvényeseit gazdagítja túlárazott, sorbanállva megvásárolt, ázsiában legyártatott, rossz minőségű tömegcikkekért.
*tudatos, gondolkodó vásárló, nem a birka Apple-hívő