2012.02.29

YourLook TATTOO: Benus Dani tetoválása

HeStyle | 2012.02.29 17:00 | 1 hozzászólás


Máris indítjuk a YourLook Tattoo rovatot, egy kis inspirációként, kedvcsinálóként, szigorúan versenyen kívül jöjjön a 2011-ben "Az év fiatal divattervezője" díjas Benus Dani és nemrég "beszerzett", első tetoválása, melyről így mesél:
"A karomon lévő mintát egy japán művész, Hayashi Kodenji alkotásából terveztük meg. Kodenji egyébként a klasszikus cloisonné, más néven rekeszzománc technika nagymestere volt, az egyik vázájának mintáját választottam első tetoválásomnak. Cinegéket, akácokat és krizantémokat ábrázol. Szeretem a japán grafikákat, nagyon dekoratívak, teljesen azonosulni tudtam velük ahhoz, hogy egy életen át magamon viseljem őket.
A tetoválás ötlete onnan ered, hogy nemrég életem talán legnehezebb időszakán estem túl, ami sokkal erősebbé, határozottabbá tett és ezt szerettem volna megpecsételni valami maradandóval, ami számomra szép és sokat jelent. Ha ránézek a karomon lévő rajzra, mindig sok emlék jön elő és ez rengeteg erőt ad. Már az is biztos, hogy ez nem az utolsó tetoválásom, hasonló stílusban képzelem el a többit is."

Dani tetoválása egyébként még nincsen teljesen kész, hátra van vele még néhány óra,
úgyhogy a végeredmény még ennél is jobb lesz...

Nektek mi a véleményetek?
Hogy tetszik a tetoválás?

Ha szeretnél Te is részt venni a YourLook Tattoo rovatban és megnyerni a vadonatúj Diesel Only The Brave Tattoo parfümöt, nincs más dolgod, mint fotót küldeni nekünk tetoválásodról!
Ha nem rendelkezel tetoválással, akkor is részt vehetsz a játékban:
Tervezz (rajzzal, számítógéppel, stb.) saját tetoválást és küldd el nekünk vagy töltsd fel a Facebook oldalunkra.

Még több infó itt!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr384225934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

geucsa 2012.03.01. 10:27:00

Nekem nem tetszik. Kicsit gagyinak tűnik.
süti beállítások módosítása